Saját Otthon Projekt

Karácsony ajtódísz rajzszöggel – Csináld magad!

Karácsony ajtódísz rajzszöggel – Csináld magad!

2011. 10. 26. Diamia8

Most éppen a nagyobb projekteket szüneteltetjük a férjemmel addig, amíg megérkezik a kanapé és ráadásul a Halottak napjára hazautazunk 6 napra a családunkhoz.

Gondoltam, a lakás mostani állapotát már úgysem érdemes bemutatnom, hiszen a blogon az előtte-utána képek az igazán hatásosak.  Így az elkövetkező napokban több karácsonyi ötletet fogok bemutatni. Lehet, hogy furcsán hangzik, hiszen még csak október van….

Az az igazság, hogy az idén nagyon várom a karácsonyt! Kislányunk már 1 éves lesz és neki szeretném az ünnepet gyönyörűvé tenni. Különösen nagy hangsúlyt fogok fektetni a díszítésre és minden egyes dekorációt posztolok majd.

IMG_2394

Hozzávalók:

  • Hungarocell koszorú
  • Rengeteg rajzszög – nekünk még az esküvői dekorációból maradt itthon egy csomó
  • Szalag

IMG_2384.JPG


 

Az ötletet az inspiraciok.hu oldalon találtam és nagyon megtetszett. Rögtön el is mentem beszerezni egy hungarocell koszorút a legközelebbi hobbikellékes boltba.

 A rajzszögeket kicsit ferdén kezdtem el beleszúrni. Csak a koszorú egyik oldalát borítottam be, mert a hátulja úgysem fog látszani az ajtón. Azt hittem, hogy napokig el leszek vele, de 1,5 óra alatt kész is lett.

 Természetesen a rajzszög nem lett elég, de a problémát a szalaggal küszöböltem ki: ahova nem jutott rajzszög, oda az aranyszínű szalagból elkészítettem a koszorú akasztóját.  Így sikerült teljesen befednem a hungarocellt.

IMG_2389.JPG

IMG_2392.JPG

Az aljára még kötöttem egy díszítő masnit és kész is a mutatós ajtódísz!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr853330706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StudioArt Photography · http://studioart.blog.hu/ 2011.11.08. 13:10:56

Szia,
Ez nagyon szuper ötlet, már csak több szabadidőre lenne szükségem :)
Örülök, hogy sikerült a box, lehet keskenyebbre is állítani és akkor nem lóg ki a keretből :)

Diamia8 2011.11.08. 13:15:02

@StudioArt: Köszi szépen! Közben már keskenyebbre is állítottam! :D

Még 1X köszi a segítséget!
süti beállítások módosítása