Saját Otthon Projekt

Karácsonyi szalvétagyűrű – Csináld magad!

Karácsonyi szalvétagyűrű – Csináld magad!

2011. 10. 27. Diamia8

A mai napon ismét egy saját ötletet fogok ismertetni és természetesen ez már a karácsonyi asztalt fogja díszíteni. A koncepció szerint  a türkiz és az ezüst lesznek az alapszínek az ünnepi asztalon, csak találjak hozzá türkizes fürdősót….

IMG_2435

Hozzávalók:

  • Habszivacs lap
  • Szalag (fontos, hogy a 2 szélén drót legyen – én IKEA SNÖVITA szalagot használtam)
  • Tűzőgép

IMG_2419_1.JPG

 IMG_2421_1.JPG

Vágjunk ki egyforma darabokat a habszivacsból, ahány szalvétagyűrűt szeretnénk. Majd a szalagból is, csak egy picit hosszabb legyen a habszivacsnál, hogy szépen rá lehessen hajtani.

IMG_2425_1.JPG

Eredetileg ragasztani szerettem volna a szalvétagyűrűt. Azonban menet közben eszembe jutott, hogy sokkal egyszerűbb lenne, ha tűzőképpel 2 helyen megtűzném a gyűrűt a hátoldalán. Így nem kell várnom - hiszen köztudott, hogy türelmetlen vagyok - és sokkal biztosabban fog, mint a ragasztó.

 IMG_2427_1.JPG

A masnihoz levágtam a szalagból egy kis darabot és a levágott részeket behajtottam. A behajtásos oldal legyen a masni hátulja. Összenyomtam középen, majd kiigazgattam a szélét. A maradék szalag széléből kivágtam egy 4-5cm hosszúságú drótdarabot és ezzel hurkoltam meg a masnit.

IMG_2428_1.JPG

IMG_2429_1.JPG

IMG_2430_1.JPG

 A drót végét hozzátűztem a gyűrűhöz és a masnit a tűzőkapocsra igazítottam, hogy ne látszódjon.

  IMG_2431.JPGIMG_2433.JPG

Így néz ki szalvétával:

IMG_2434.JPG

Hármat készítettem, hogy karácsonykor mindhármunknak legyen egy! :D

IMG_2435.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr483332965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kuci5 2011.10.27. 17:48:27

Nagyon ügyi vagy!
Sztem masnit kötni a balkezesek tudnak legszebbet!!!
süti beállítások módosítása