Saját Otthon Projekt

Ha tudtam volna....

Ha tudtam volna....

2011. 12. 07. Diamia8

Ha tudtam volna, hogy ilyen egyszerűen is lehet betűkből faliképet készíteni, akkor biztosan így álltam volna neki az előszobai kép projektnek…. Most már mindegy, mert megrendeltem a festékeket és szerintem napokon belül neki is állhatok a festegetésnek.

4260676971_a0e8c52100

Ha valaki kedvet kapna, akkor ehhez a nagyszerű ötlethez csak cipőpucoló krém és festővászon kell.

Egyszer majd azért lehet, hogy ezt is elkészítem valakinek ajándékba.

 Eredeti ötlet: alisaburke

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr353444713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása