Saját Otthon Projekt

Játékos számtan hűtőmágnessel - Csináld magad!

Játékos számtan hűtőmágnessel - Csináld magad!

2011. 12. 15. Diamia8

 Ma ismét egy saját ötletet ismertetek az újrahasznosítás jegyében. Ajándéknak sem utolsó, ha személyessé varázsoljuk:

IMG_3019
 
Hozzávalók:
-       - mágnes
-       - parafadugó
-       -  filctoll
-      - ragasztó
-      - színes papírlap (én post it-et használtam)
-     -  lakk
 
 
 
 
A parafadugót sniccerrel körülbelül 3 milliméteres szeletekre vágjuk. Ráragasztjuk a  színes papírlapot a korongokra és ha megszárad, akkor körbevágjuk. Filctollal rárajzoljuk a kívánt formákat vagy alakzatokat. Én ezt a vicces összeadást találtam ki:
 
 
Következik egy lakkréteg. Ha nincs otthon hobbyboltban vásárolt lakk, szerintem a színtelen körömlakk is megteszi.
 
Kivárjuk, amíg megszárad a lakkréteg és majd legvégül a hátuljára ragasztjuk a mágnest.
 
Még egyszerűbb módszer az, ha közvetlenül a parafára rajzoljunk a mintát filctollal (bár szerintem így nem lesz olyan szép):
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr893465163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása