Saját Otthon Projekt

Névnapi ajándék projekt – Csináld magad!

Névnapi ajándék projekt – Csináld magad!

2012. 01. 19. Diamia8

A férjemnek nagyon tetszett egy Police nyaklánc, de nagyon drágának találtam és így nem vettem meg karácsonyra.

IMG_3526

Akril festéket keresgéltem a neten, amikor ráakadtam egy on-line kreatív boltban otthon készíthető és mégis divatos férfiékszerekre. Még karácsony előtt megrendeltem a hozzávalókat, hogy biztosan elkészüljön névnapra.

A karkötő esetében makramézáshoz való eszközt nem rendeltem meg. Már itthon szembesültem vele, hogy miért is lenne fontos….

A felmerülő problémát végül így küszöböltem ki:

A másik ötletből inkább nyakláncot készítettem és szerintem ez az egyszerűbb:


Nagyon jól néz ki felvéve (bár azért nem Police minőség). Mindemellett a kézzel készített ajándék sokkal személyesebb is.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr73589359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tímea Huszár 2015.06.15. 20:48:41

Szia!

Nagyon szuper lett az ajándékod! Meg tudnád adni az oldal nevét, ahonnan a karkötős szettet rendelted?

Diamia8 2015.06.16. 18:58:12

Szia,
Ha jól emlékszem, akkor innen rendeltem:
rayher.hu/hun/index.php

Ha pedig követni szeretnél engem, akkor légyszi nézzed meg itt a blogom, mert átköltöztem:

sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/

Szép napot!

Üdv.:
Dia
süti beállítások módosítása