Saját Otthon Projekt

Nyereményjáték – A nyeremény!

Nyereményjáték – A nyeremény!

2012. 01. 22. Diamia8

A nyeremény elkészítése nem volt olyan egyszerű, mint ahogy az elején gondoltam. Legelőször is találni kellett szép delfines szalvétát. Végül a szerencsés nyertes találta meg egy on-line kreatív boltban a neki tetszőt és miután megrendeltem, szerdán meg is érkezett.

IMG_3724

Ekkor jött a következő probléma: a minta ismétlése sokkal sűrűbb, mint amilyen hosszú a lámpa. Kicsit elkedvetlenedtem, amíg be nem ugrott, hogy körbevágom a delfineknél és úgy próbálom dekupázsolni. Elküldtem képen az ötletem az Ildikónak és neki is tetszett.

Itt próbálgatom:

Pénteken sikerült rávennem magam, hogy nekiálljak. Kicsit féltem, hogy elrontom. Hezitáltam azon is, hogy tegyek-e fehér szalvétát a delfinek alá. Végül nem tettem. Lehet, hogy kellett volna…. A minták tökéletes összeillesztése sem a legkönnyebb feladatok egyike volt.

Izgultam, mert különösen szépet szerettem volna készíteni. Ha már nyereményjáték, akkor adjuk meg a módját!

Holnap postázom és nagyon remélem, hogy tetszeni fog a nyertesnek! Nektek tetszik?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr503686614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása