Saját Otthon Projekt

Előszobabútor – FAIL

Előszobabútor – FAIL

2012. 02. 16. Diamia8

Rengeteg időt töltöttem gondolati síkon az előszobával: megálmodni mit és hogyan is szeretnék.

Készítettem pár rajzot, beszéltem asztalossal, de végül ezeket elvetettem. Arra jutottam, hogy inkább ne legyen sok tároló, mert nem akarom telezsúfolni a teret. Maradjon szellős és a tárolásra meg ott lesz a hatalmas beépített szekrény a gyerekszobában.
Hosszan netes keresgélés után megtaláltam a tökéletes példányt: pont befér a bútornak tervezett bemélyedésbe, van hozzá tükör, pad és a pad alatt meg elférnének a cipőknek tervezett kosarak.
e00131kissebb
A honlapon elvileg meg is lehet rendelni, gondoltam érdeklődök… Ekkor még minden rendben ment, válaszoltak is.
Majd jött a következő mail, hogy a fémrúdat gyártó cég csődbe ment és most nekik új beszállítót kell keresniük. Majd jelentkeznek……
Mindez egy hónapja történt és azóta már írtam is nekik, de válasz nem érkezett. Talán ők is csődbe mentek????
Már azon gondolkodom, hogy hogyan tudnánk mi helyettesíteni a fémrudat. Nektek van ötletetek?
a kép forrását itt találjátok

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr34119077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása