Saját Otthon Projekt

Olvasólámpa projekt – Csináld magad!

Olvasólámpa projekt – Csináld magad!

2012. 02. 19. Diamia8

 

Ha valaki figyelemmel kísérte a blogomat, az biztosan emlékszik még a hálószobába elképzelt, kötött lámpára. Menet közben azonban kicsit módosítottam a koncepciót, mert a kötés elsajátítása lehetetlen feladatnak bizonyult ilyen rövid idő alatt és már nagyon-nagy hiányát éreztük a világosságnak.
 
A kötött zsineget elméletben gyorsan helyettesítettem Tilka textilkábellel, de a búra továbbra is fejtörést okozott. Végül a Kicsi Ház videóját látva beugrott egy szuper ötlet és így készítettem el a képen látható lámpákat:
 
 
IMG_4201
IMG_4204
 
Hozzávalók: fonál, műanyag poharak, háztartási keményítő, Tilka kapcsolós textilkábel, kézkrém
 
 
Beáztattam a fonalat a háztartási keményítőbe:
 
 
Kézkrémmel jól bekentem a poharakat:
 
 
Körbetekertem minden irányból jó vastagon, hogy a fény csak picit szűrődjön át.
 
A képen már száradnak:
 
 
Száradás után lefejtettem a pohárról:
 
 
Majd a pohár tetejét levágtam és abba egy lyukat ügyeskedtem. Ez fogja belülről kimerevíteni, hogy elbírja majd az égőt:
 
 
Egy Carte D'or-os dobozból vágtam ki 2 kört és ezekbe is vágtam egy lyukat a kábelnek, mert ez meg kívülről erősíti.
 
Végül óvatosan a búrát is kilyukasztottam, hogy át tudjam fűzni a kábelt.
 
 
 
Ilyen lett a hangulat:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr614134473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása