Saját Otthon Projekt

Újabb ékszertartó – Anyukámnak szeretettel!

Újabb ékszertartó – Anyukámnak szeretettel!

2012. 06. 04. Diamia8

Nagyon régen megígértem anyukámnak, hogy készítek neki is egy ékszertartót. Eredetileg olyat szerettem volna, mint az enyém. El is készítettem, de a végeredmény nem tetszett.

Sokat törtem a fejem, hogy milyet készítsek helyette. Végül beugrott, hogy az állólámpa projektből maradt még csirkeháló és már fejben össze is raktam az ékszertartót.

Majd neki is álltam és eredeti terveim szerint pont befejeztem volna Anyák napjára. Sajnos azonban a keret összeragasztása nem sikerült elsőre és ez elvette a kedvem. Körülbelül 1 hónapig rá sem néztem – mondjuk nem is tudtam volna, mert elrejtettem a szekrény tetejére…..

Valamelyik nap eszembe jutott és most sikeresen abszolváltam a ragasztási feladatot:

IMG_5665k

IMG_5656k_1.jpg

 

Hozzávalók:  bármilyen keret, szalvéta, decoupage ragasztó, csirkeháló, mester ragasztó, akril festék

IMG_5052k.jpg

A keret hátlapjára felragasztjuk a szalvétát:

IMG_5094k.jpg

A csirkehálóból kivágunk egy kicsivel nagyobb darabot, mint a keret. A keret szélét selyemfényű akril festékkel festettem be, mert ez az árnyalat jól megy a szalvétához.

Ha megszárad a keret is, akkor fogjuk a Mester ragasztót és körbekenjük a keret szélét. Mindhármat összeillesztjük és nehezékként könyveket helyezünk rá.

Végül a felesleges csirkehálót is körben eltávolítjuk:

IMG_5642k.jpg

Még pár kép az elkészült ékszertartóról:

IMG_5654.JPG

IMG_5660k1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr44564382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása