Saját Otthon Projekt

Ragasztópisztoly újratöltve!

Ragasztópisztoly újratöltve!

2012. 07. 19. Diamia8

Teljesen oda vagyok a ragasztópisztolyomért, amióta kipróbáltam a kaspókon. Szerettem volna máshol is bevetni és ezért elkezdtem nézelődni a Pinteresten.

Találtam is egy nagyon egyszerűnek tűnő ötletet: egy üvegre ragasztópisztollyal feliratot készítünk és lefújjuk festékkel.

Gondoltam, hogy ez talán nekem is menni fog. A festékspray-t azonban felcseréltem akrilfestékre, mert rengeteg van belőle itthon:

IMG_6935k

IMG_6938k

IMG_6931k

IMG_6933k

 

Hozzávalók:

  • különféle méretű üres üvegek
  • ragasztópisztoly
  • akrilfesték
  • ecset
  • alkoholos filc
  • és a legfontosabb: REMEGÉSBIZTOS KÉZ

Elkészítés:

Elmosogatjuk az üvegeket, és amikor megszáradnak a kívánt feliratokat alkoholos filccel felrajzoljuk az üvegre. Célszerű egyszerű és kevésbé gömbölyű betűket tartalmazó szövegeket választani.

Ezután beizzítjuk a ragasztópisztolyt és a lehető legkevesebb remegéssel megpróbáljuk átrajzolni vele a betűket. Nekem személy szerint van még mit gyakorolnom…..

montázs3.jpg

Rövid száradási idő után fogjuk az üvegeket és az akrilfestékkel körbefestjük. Kipróbáltam selyemfényű fehéret, a homokszínt is, de végül a matt fekete lett az igazi.

Még több kép:

montázs2.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr314665600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása