Saját Otthon Projekt

Köszöntelek Titeket immár a Cafeblog-ról!

Köszöntelek Titeket immár a Cafeblog-ról!

2012. 10. 20. Diamia8

Sokat töprengtem, hogy átköltöztessem-e a blogomat. Ez valahol természetes, mert már 1 éve írom és szépen alakult a napi látogatottságom. A Cafeblog-os megbeszélésről azonban pozitív benyomásokkal tértem haza. Tetszett, hogy inkább a női olvasóközönséget célozza meg, tetszik a dizájn és hogy nagyon segítőkészek voltak mindenben. Végül úgy döntöttem, hogy költözök! A változás jó! Nem szabad félnem. Amikor elkezdtem blogot írni, akkor is tele voltam kételyekkel és félelmekkel. Tetszik-e majd valakinek? Milyen visszajelzéseket kapok majd? Ezalatt az egy év alatt megtanultam, hogy ne másoknak akarjak megfelelni. Üdvözlöm hát minden régi és új olvasómat most már innen a Cafeblog-ról! Remélem még sok-sok ötlettel tudlak majd Titeket inspirálni! A kép forrását rá kattintva találjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5312572327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása