Saját Otthon Projekt

Lámpamizéria a nappaliban is

Lámpamizéria a nappaliban is

2012. 11. 05. Diamia8

Vannak nehezen meghozható döntések. A mi esetünkben ez a nappaliba és az étkezőbe tervezett mennyezeti világítás volt.

Az igazat megvallva nem a férjemen múlt, hanem rajtam. Nem találtam meg ugyanis az „IGAZIT”, a tökéleteset. Rengeteg on-line lámpaáruház kínálatát néztem át, jártunk pár üzletben személyesen is, de a várva-várt szerelem csak nem jött velem szembe.

Már több, mint egy éve élünk tehát megfelelő világítás nélkül és elérkezett az a pont, hogy a férjem megunta. Gyorsan kellett tehát dönteni és megtalálni az alábbi paraméterekhez legjobban illő versenyzőket:

-          legyen fehér

-          kör alakú

-          teljesen egyszerű

Az alábbiakra illetek legjobban a fenti kritériumok:

1. ez a Massive darab tetszett nekem a legjobban, csak élőben nem lehetett megnézni:

2. az ÅRSTID nevezetű tetszett a férjemnek az IKEA kínálatából, de nekem nagyon nem:

3. véletlenül akadtam az ALÄNG nevűre IKEA-ban és végül kompromisszumos megoldásként megtekintés után meg is vásároltuk:

Gyorsan sort is kerítettünk a felszerelésére. Ilyen nappal:

Ilyen este /bár nem sikerült túl jó képet készíteni/:

 

Az étkezőbe tervezett lámpáról írt bejegyzést itt találjátok.

Képek forrása:

www.lampavasar.hu/

www.ikea.hu

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8712572335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása