Saját Otthon Projekt

Karácsonyi készülődés: Adventi kalendárium másképp

Karácsonyi készülődés: Adventi kalendárium másképp

2012. 11. 28. Diamia8

Az igazat megvallva még soha sem készítettem Adventi kalendáriumot, mert túl macerásnak gondoltam. Mennyivel egyszerűbb venni a boltban egy csokis változatot és úgyis megeszi a kisasszony az egészet rögtön december 1-én.

Aztán mégis megszállt az ihlet és elkészítettem életem első Adventi kalendáriumát a megszokottól kicsit elérő formában:

Hozzávalók:

  • fekete-fehér kartonlap
  • 3 különféle mintájú dekortapasz
  • hatalmas üvegváza
  • karácsonyi égősor
  • cellux

Elkészítése:

Eredetileg WC-papír gurigából terveztem elkészíteni. Menet közben azonban rájöttem, hogy a csomagokat még be is kell borítani. Így arra jutottam, hogy gyorsabb és szebb lesz kartonpapírból.

Vágjunk ki 24 darab egyforma méretű téglalapot a kartonpapírokból:

Dekortapasz segítségével készítsünk belőlük hengereket:

Majd mindegyik végét hajtogassuk vissza, hogy kis csomagocskákat kapjunk:

Ha készen van, akkor díszítsük még a dekortapaszok segítségével:

A váza oldalához erősítsük a karácsonyi égősort cellux segítségével. Helyezzük el benne egyenként a különféle apró ajándékokkal megtöltött csomagokat:

A kislányomnál nagy sikere volt, mert teljesen elvarázsolódik a hangulatától.  Még nektek sem késő elkészíteni!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1712572347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása