Saját Otthon Projekt

Csimi-csomi csomagolás :)

Csimi-csomi csomagolás :)

2012. 12. 23. Diamia8

Egy ideje már nem pörgöm túl a karácsonyi dolgokat: nem idegeskedek az ajándékok miatt, a karácsonyi vacsora és általában a készülődés miatt sem. Látom, hogy más emberek milyen idegállapotban, milyen képpel vásárolnak és sajnálom őket. Meg kellene már mindenkinek tanulnia, hogy a karácsony nem erről szól! A karácsony a szeretetről és a szeretteinkkel töltött időről szól!

Azért még nekem is hátravolt az ajándékok csomagolása, de délutáni kikapcsolódásnak kitűnő! A férjemet bíztam meg a csomagolópapír beszerzésével. Csak 3 színt adtam meg: fekete, fehér vagy ezüst. Álmomban sem gondoltam volna, hogy pont olyat vesz, amire igazán vágytam: minta nélküli ezüst csomagolópapírt!

A fekete-fehér dekortapaszaim, egy-két fadísz és a gyöngyfestő tollam segítségével gyorsan névre szóló csomagolásokat alkottam:

Egy dologra nem számítottam csak! A gyöngyfestő tollnak idő kell a száradáshoz és az ajándékok még nem lehetnek elől..... Így hát most az erkélyen várják, hogy a Jézuska a fa alá varázsolja őket:

Ti hogy álltok a készülődéssel?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5412572361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása