Saját Otthon Projekt

IKEA Hack - DUDERÖ új köntösben 2.0

IKEA Hack - DUDERÖ új köntösben 2.0

2013. 07. 19. Diamia8

Kezdetben mindketten odavoltunk a férjemmel a zöld színért és éppen ezért szinte minden kiegészítőnk ebben a színben pompázott. Ez a rajongás nálam körülbelül úgy háromnegyed évig tartott és aztán átcsapott utálatba. Ekkor határoztam el, hogy ideje egy kis változtatásnak és elkezdtem egyenként minden zöldet lecserélgetni.

Utolsó projektnek hagytam az állólámpánkat. Pedig megvettem az anyagot már vagy 4 hónapja és csak az 5 percre található varrónőig kellett volna elcipelnem.

Múlt héten valami rám tört és ennek eredményeként ezt a projektet is kipipálhatjuk:

01

Elkészítése:

A csirkehálós alapot mi már tavaly márciusban elkészítettük, így most könnyű dolgunk volt. Ha kíváncsiak vagytok rá, akkor azt itt találjátok: Duderö új köntösben - Csináld magad!

Most csak a vettex anyagot kellett lebontanunk, de ez igencsak macerás volt, mert Mester ragasztóval rögzítettük:

1

Természetesen ebben a kislányom is tevékenyen részt vett egy játék hajvasalóval:

3

A lámpa új ruhája egy alul-felül nyitott zsákocska, mindkét végén madzaggal, hogy össze tudjuk húzni. Ráadásul mosható is:

4

Ez így gyerekjáték volt:

5

Közelről, hogy lássátok az anyagot is:

6

Belülről:

7

Próbáltam este is lefényképezni, de sajnos az én fényképezőmnek ez már megoldhatatlan feladat. Így csak azok láthatják, akik ellátogatnak hozzánk.

Mi mindketten szeretjük:

8

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2312572451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása