Saját Otthon Projekt

Segítség! Üres a fal!

Segítség! Üres a fal!

2013. 09. 20. Diamia8

Hát igen! Tényleg nagyon üres a nappaliban a kanapé melletti fal, de ez a probléma az utóbbi időben nem élvezett prioritást.

Pedig szuper DIY tervünk volt már vagy másfél éve. Ilyesmi faliképet szerettünk volna készíteni, csak fehérben és 70X90 cm-es méretben:

SONY DSC

Csakhogy nem nagyon akaródzott nekiállni az igen pepecselős munkának. Pedig a nyár igazán szuper terep lett volna a csiszolgatás és festegetés kombóhoz. Mi azonban inkább pihentünk és szórakoztunk egész nyáron.... /nyugodtan lehet mondani, hogy lusták vagyunk/

A múlt héten ezért hivatalosan is elvetettük a fenti projektet. Felmerült, hogy jó lenne helyette valami szuper grafika. IKEA-sat egyikünk sem akart, mert szinte mindenkinek onnan van az otthoni a dekoráció.

Felvillanyozott az ötlet és igazán elkezdtem belevetni magam a keresésbe. Nézegettem egy csomó külföldi oldalon, de végül arra jutottam, hogy 1 kép nem kép. Több képet kell kiválasztanom. Például így:

sofa_billede03_lille

Tudtam, hogy mindenképpen kell egy csak szöveget tartalmazó kép, egy várost ábrázoló kép és egy vicces kép. Ezen kívül pedig jöhet, ami még megtetszik. Ráakadtam Society6 nevű oldalra, ahol aztán határ a csillagos ég! Kiváló minőségű pamutvászonra nyomják a kiválasztott képeket és 50$ fölött ingyen szállítanak.

Hosszas válogatás után végül meglettek a jelöltek, de sehogy sem sikerült őket elrendeznem a képzeletbeli falunkon. Szerencsére van nekem a férjem, aki végül ezt a feladatot is megoldotta.

Ezután megrendeltem a képeket és most türelmetlenül várom az érkezésüket. Addig is megmutatom, hogy melyik képeket választottuk és hogyan helyeztük el a falon:

képek a falon

Végül a képek megfejtése:

  • lett egy gitáros, mert a férjem régen basszusgitározott
  • a feliratos a kislányom lómániájára utal
  • a Holdas arra, hogy még a Holdat is lehozza nekem a férjem /ha kérem persze/
  • a másik kettő pedig egyszerűen csak tetszik

 Szerintem édesek lesznek, de azért izgulok....

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5912572493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása