Saját Otthon Projekt

Nyomtassunk Valentin-napra!

Nyomtassunk Valentin-napra!

2014. 02. 03. Diamia8

Igazából nem szeretem a Valentin-napot. Nem vagyok romantikus lélek és ha szeretek valakit azt egész évben szeretem.

A stílusos és ingyenes nyomtatható dolgokért azonban odáig vagyok. Éppen ezért, amikor megtaláltam az alábbiakat nagyon megörültem! Gyorsan tovább is adnom Nektek a letöltési linkeket, hogy Ti is kedvetekre tudjatok nyomtatni:

1. Nyomtatható képeslapok az Oleander and Palm-tól

Az alábbi linken tudjátok elérni és a menta színű "Here" szócska alatt találjátok a letöltést:

www.oleanderandpalm.com/2014/01/valentines-card-printables.html

0b60d468205e3979d2802e0276f19766

Printable Valentine's Cards 6 Printable Valentine's Cards 4

2. Nyomtatható girland a Paging Supermam-tól

Szintén az alábbi linken elérhető a bejegyzés legeslegalján:

http://pagingsupermom.com/2014/01/free-printable-valentines-love-banner/

576acff6ce0935d340090d6629b16c0b

Navy-Valentines-Day-Banner-6-578x816

Szerintem ezen nem is giccsesek! Éljen az egyszerűség! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2012572633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása