Saját Otthon Projekt

Polc a csillagok alatt

Polc a csillagok alatt

2014. 05. 02. Diamia8

A hét eleji ígéretemet megtartva ma reggel megmutatom, hogy hogyan mutat a kislányom szobájában a 2 LACK polc. Maga a polc igazából semmi extra, de kellett valami nyitott tároló a falra. Először teljesen másikra gondoltam, mégpedig az EKBY JÄRPEN/ EKBY GÄLLÖ fantázianevűre, de amikor megláttuk az IKEÁ-ban óriásit csalódtunk.

A képeken ugyanis sokkal jobban nézett ki, mint élőben:

ekby-jarpen-ekby-gallo-falipolc__0199686_PE357879_S4

Ekkor gyors kupaktanácsot tartottunk a Férjemmel és végül maradtunk a jól bevált LACK polcnál. Kicsit unalmas, de legalább mindig mindenhez megy.

Itthon nagy meglepetésként ért amikor rájöttem, hogy ahova eredetileg terveztem nem fog működni. Itt jön képbe, hogy nem vagyok lakberendező és nem gondoltam arra, hogy  azon a falon pont közlekedési útvonalba fog belógni. Szerencsére még péntek este szembesültem vele és volt fél napom megoldást találni a problémára. Így született meg végül az alábbi megoldás:

IMG_2609

IMG_2610

Ha nagyobb lesz és még itt lakunk, akkor pedig pont jó lesz az íróasztala fölötti pakolós résznek:

IMG_2616

IMG_2615

IMG_2614

IMG_2613

IMG_2612

Még egy dolgot szeretnék, de az még titok! Aztán 1-2 évig a gyerekszoba fejezetet lezárhatjuk....

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1812572709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása