Saját Otthon Projekt

A nagymama lakása trendi? Ugye viccelsz? 2.0

A nagymama lakása trendi? Ugye viccelsz? 2.0

2014. 09. 10. Diamia8

Legutóbb a nagymamáméknál megtaláltam a Reflektorfényben a lakás című könyvet és engedelmükkel haza is hoztam:

IMG_3964

IMG_3965

Magam is meglepődtem, hogy egy 1958-ban, Magyarországon kiadott könyvben mennyire trendi bútorok vannak. Pedig nekem más elképzeléseim voltak erre vonatkozóan. Arról pedig nem is beszélek, hogy mennyire elfogadnék párat belőlük:

1. Erről a képről a szekrénysort és az összes ülőbútort szívesen beilleszteném a lakásunkba:

IMG_3967

2. Itt a nádfonású kagylófotelek tetszenek:

IMG_3968

3. A kagylófotelek itt is befutók, de most nagy divat a márvány is. Így a dohányzóasztal is jöhetne. A lámpabura alakja ismerős valakinek?

IMG_3966

4. Fémvázas kagylófotel? Ugye, hogy ez is milyen divatos most?

 IMG_3969

5. Szerintem ez is tuti:

IMG_3970

A Ti nagyszüleiteknek voltak ilyen bútoraik? Az én nagyszüleimnek voltak, csak sajnos már nincsenek meg. Pedig most tuti elkoboznám mindet. :)

Képek forrása: Reflektorfényben a lakás című könyv

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1312572791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása