Saját Otthon Projekt

Kell az üvegdísz vagy szép a műanyag is?

Kell az üvegdísz vagy szép a műanyag is?

2014. 11. 12. Diamia8

Gyerekkorunkban a karácsonyfa elképzelhetetlen volt a üvegdíszek nélkül, mert akkoriban nem léteztek még műanyag verzióban. Valójában mindig is szerettem a különféle figurákat, az űrhajósat, a Télapósat és az angyalkásat. A gömbök pedig mind-mind különlegesek voltak és így gyerekként órákat képes voltam nézegetni a fán.

Tegye fel a kezét az, aki felismer a gyerekkora karácsonyfáiról pár csecsebecsét!

543170ac9ea20

543170b46c49e

Aztán közben szépen felcseperedtem és a karácsonyi díszek terén is minden megváltozott. Bejöttek a műanyagdíszek, amelyek olcsók voltak és könnyen be lehetett őket szerezni. Hozzájuk képest az üvegdíszek luxusterméknek számítottak, így az én fáimra is évről-évre ilyenek kerültek.

Egészen tavalyig, amikor gondoltam veszek pár üvegdíszt, mert a Butlers-ben igazán elérhető áron vannak. A különbség megdöbbentett! Az üveg díszek összehasonlíthatatlanul szebbek, mint a műanyagok.

Ezért az idén folytattam a műanyag díszek lecserélését és beszereztem az alábbi díszeket:

1. 8cm átmérőjű fehér alapszínű díszek /12 db/:

Névtelen

IMG_4686

2. 6 cm átmérőjű csomag /24 db/:

1

IMG_4683

3. Repesztett ezüst gömb /6 darabot vettem/:

IMG_4677

A Hédi kedvéért is vettem kettő darabot, hogy neki is legyen kedvence a fán:

IMG_4682

IMG_4680

Nálatok műanyag- vagy üvegdíszek vannak?

Képek forrásai: Butlers, Galéria Savaria /kattinva elérhető/ és saját

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr312572851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása