Saját Otthon Projekt

Apacuka kerámia workshopon jártunk

Apacuka kerámia workshopon jártunk

2014. 11. 13. Diamia8

A múlt hét pénteki workshop volt az első, amin részt vettem. Azelőtt nem gondoltam volna, hogy ennyire jó móka és ennyire sok pozítiv energiát ad! :)

IMG_4789

Jelentkezni is hirtelen felindulásból jelentkeztem, mert régóta követem Juditék munkásságát /Vintage Bazaar/ és nagyon szimpatikusak. A házukat meg egyszerűen imádom, mert annyira jó a hangulata. A workshop pedig alkalmat teremetett a személyes találkozóra és legalább a karácsonyi ajándékokat is elkészíthettük a Hédivel közösen.

Ugyanakkor kicsit féltem, hogy a 4 éves kislányom élvezni fogja-e vagy hogyan bírja fizikailag. Nem kellett volna aggódnom, mert a Hédi jobban bírta, mint én és annyira jó volt látni a boldog arcocskáját.

Érkezés után mindenki kapott egyet az új kötényekből és a Hédi ennyire büszkén és boldogan viselte:

IMG_4765

Választani kellett egy mintát, amelyet mindegyik forma aljára rá kellett nyomni, hogy majd megismerjük a sajátunkat. A mi jelünk a csikóhal lett:

IMG_4801

Az első tányérnál még bátortalanok voltunk, de aztán beindultunk és elindult a sorozatgyártás:

IMG_4804

IMG_4806

IMG_4807

IMG_4809

IMG_4808

A mázazás leginkább a gyerekek feladata volt, így a felnőttek egy picit megpihenhettek:

IMG_4812

IMG_4817

2 hét múlva készülnek el az alkotásaink és a színeket mi választhattuk ki előre. Ha ügyesek voltunk, akkor ilyen szép darabokat fogunk készhez kapni:

IMG_4797

IMG_4770

IMG_4772

Természetesen engem a műhely hangulata is megfogott és próbáltam az esti óra ellenére szép fotókat készíteni a kis kompakt gépemmel. Ugye milyen hangulatos környezetben alkothattunk?

IMG_4798

IMG_4782

IMG_4790

IMG_4784

Annyira élveztük, hogy legközelebb egy másik fajta workshop-ot fogunk kipróbálni. Ha kedvet kaptatok, akkor itt érdemes jelentkezni:

Apacuka Ceramics Facebook oldala

Megjött a kedvetek egy kis alkotáshoz?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4712572853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása