Saját Otthon Projekt

Karácsonyi hangulat 2014

Karácsonyi hangulat 2014

2014. 12. 09. Diamia8

Az ígéretemhez híven idén a karácsonyi hangulat megteremtéséhez csak már itthon megtalált anyagot, dekorációt használtam fel. Semmi újat nem szereztem be, csak az üvegdíszeket a karácsony fára. Így is sikerült igazi meleg hangulatot létrehoznom, amely megteremti a lehetőséget az ünnepre hangolódásra és sikerült igencsak költséghatékonynak maradnom:

1. Karácsonyi asztaldísz vagy modern felfogású Adventi koszorú DIY gyertyatartókkal, amely idén kapott pát tobozt és egyéb itthon talált natúr díszt:

IMG_5054

IMG_5055

2. Mindig is fehér színű Mikulásvirágra vágytam és az idén a Férjem figyelmessége révén boldog tulajdonosa is lettem egy szép példánynak:

IMG_4932

IMG_4939

3. Ugye milyen jól mutat a 2 éves adventi koszorúm a sok-sok kis karácsonyi aprósággal?

IMG_5045

4. Tavaly szereztem be ezt az édes házikót és azóta sem bántam meg:

IMG_4725

5. A csillagokat tavaly a Müllerben vettem leárazva és szerintem még sok-sok évig fognak szolgálatba állni Karácsonykor:

IMG_4667

6. Az egyedüli újdonságok a gyertyatartók, amiket végre hosszú-hosszú hónapok után kénytelen voltam befejezni:

IMG_4966

Nálatok már készen áll a karácsonyi dekoráció?

Ha kíváncsiak vagytok, akkor nézzétek meg a tavalyi dekorációt is:

sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2013/11/27/karacsonyvaro-hangulatkepek/

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5612572891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása