Saját Otthon Projekt

Csimi-csomi csomagolás 2.0

Csimi-csomi csomagolás 2.0

2014. 12. 21. Diamia8

Tegnap már majdnem befejeztem az ajándékok csomagolását. Az idei azért különleges, mert mindenki kap a Hédi által készített kerámiákból egyet. Ezeket természetesen nem belül rejtettem el, hanem a csomagolás szerves részévé tettem.

Az unokatestvérek kapják szerintem a legédesebb darabokat, mert a mézeskalács figurák egyszerűen imádnivalóak. Kár, hogy akkor nem készítettünk belőlük többet:

IMG_5230

IMG_5228

IMG_5234

IMG_5233

A kislányunknak is sikerült már becsomagolnom. Nem vittem túlzásba és kapott egy egyszerű kis masnit:

IMG_5238

IMG_5239

A dédik pedig az unokatestvérekhez hasonlóban kapják majd a meglepiket:

IMG_5246

IMG_5241

Tegnap este idáig jutottam és ma folytatom a nagyüzemet. Szerintem elég kimerítő....

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1512572917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása