Saját Otthon Projekt

Kaspó redesign: Varázsoljuk gyorsan fehéret!

Kaspó redesign: Varázsoljuk gyorsan fehéret!

2015. 02. 12. Diamia8

Biztosan furának gondoltok, de nem szeretem a színes kaspókat. Valójában már én is festettem színeseket /itt találjátok a linkeket: zöld, rózsaszín, ezüst/, de őszintén szólva mindet megbántam. Így az utóbbi időben elkezdtem gyűjteni a fehér kaspókat.

Hiszen a fehérrel nem lehet hibázni: mindenhez megy és mindennel jól mutat. Ha pedig megunom az aktuális dekorációs színeket, akkor is maradhatnak a fehér kaspók és nem kell azokat is lecserélnem.

A legutóbb kaptam egy érdekes kaktuszt és hozzá ezt a rózsaszín kaspót:

IMG_5534k

Tudtam, hogy nem maradhat a kaspó, de nem találtam ekkora méretű fehéret itthon és beruházni sem szerettem volna egy újra. Ezért improvizáltam és gyorsan fehérre varázsoltam:

  • elmostam a kaspót és megvártam, amíg megszárad
  • fogtam egy üres cipősdobozt és kimentem az erkélyre
  • felráztam a matt fehér festékspray-t és elkezdtem fújni a kaspót szépen egyenletesen
  • a rózsaszín elég makacs volt, így harmadjára sikerült eltüntetnem

Gyors munka meghozta a gyümölcsét és most már fehér lett:

IMG_5610k

IMG_5619k

 Tanulság: soha ne add fel és találj egy másik megoldást!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3312572987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása