Saját Otthon Projekt

Pikk-pakk tészta, olasz módra

Pikk-pakk tészta, olasz módra

2015. 03. 06. Schulz Veronika

Ezt a tésztát rengetegszer elkészítettem már. Ráadásul amikor Móni barátnőmmel együtt laktunk, sokszor kérte tőlem ezt vacsorára. Gyors, egyszerű és isteni finom.

Azóta már külön költöztünk ugyan, de gyakran emlegeti és most felfedem a titkos receptet. Nem mellékesen Férj is szereti, így neki is szoktam csinálni, amikor időhiányban szenvedek. Amilyen alapanyagot igényel, az általában nálunk itthon mindig megtalálható.

DSCN0375

Első dolgunk a vöröshagyma olíva olajon megfutattása, dinsztelése:

DSCN0412

Majd hozzádobunk 1-2 gerezd fokhagymát és pár percet együtt pirítjuk, majd hozzátettem egy kis fekete erdei sonkát, felcsíkozva:

DSCN0364

DSCN0366

Ezután rádobtam egy kis koktél paradicsomot és kicsit együtt pirítottam. Hozzátettem olíva bogyót is. Korábban az unokatesóméknál kóstoltuk meg a sötét lila színű olívabogyót. Nekem nagyon bejött, sokkal finomabb szerintem, mint a sima fekete.

DSCN0368

Ezután tejszínnel öntöttem fel illetve egy kis sajtkrémet is tettem bele. :) Természetesen frissen vágott bazsalikom is került bele, továbbá só és bors, ízlés szerint:

DSCN0370

Most jönnek a titkos hozzávalók: egy evőkanálnyi méz és nagyjából 1 dl fehérbor. Igazán különleges ízt az a mártásnak. Higgyétek el, nem mindennapi!

DSCN0372

Kicsit összeforraljuk és kész is van a mártásunk. Nincs más dolgunk, mint a leírás szerint a tetszőleges tésztát kifőzzük.

Ha elkészült, máris tálalhatunk:

DSCN0375

Sok, Boldog Jóétvágyat kívánok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5112573029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása