Saját Otthon Projekt

Tavaszváró húsvéti dekoráció

Tavaszváró húsvéti dekoráció

2015. 03. 20. Diamia8

Már március elején elkezdtem készülődni a húsvétra, de idén sem terveztem túlságosan sok újdonságot. A tavalyit használtam alapnak, de egy-egy dolgot azért beszereztem vagy elkészítettem. Így a hétvégén már csak az égethető gyurmát kell felavatnom és teljesen kész lesz a dekoráció.

A képek dokumentálják a folyamat egyes állomásait:

1. Legelőször előkerültek a nyuszikák és a beton tojások:

IMG_5697

IMG_5698

2. Aztán hirtelen ötlettől vezérelve a fehér nyulak és a szódásszifon fekete-fehér pékzsineget kapott a nyakába. Szerintem így sokkal édesebbek lettek:

IMG_5769

IMG_5703

3. Majd beköltözött hozzánk ez az édes bundás bárányka:

IMG_5707

4. Elővettem a 3 éves tojásaimat is:

IMG_5712

5. Az öreg tojásaim pedig összebarátkoztak az új fekete-fehér tojásaimmal és a barikával:

IMG_5782

6. Az erdőben vágtunk ágakat és egy hét alatt kivirágoztak a vázában:

IMG_5813

IMG_5819

7. Végül a névnapomra kapott szobanövénykék is a dekoráció szerves részévé váltak:

IMG_5826

IMG_5830

Jelenleg itt tartok és még néha számomra is hihetetlen, hogy mindez 2 hét alatt történt. Ha készen leszek az utolsó részével, akkor azt is bemutatom. Ti hogyan álltok?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3812573047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása