Saját Otthon Projekt

Kicsi, de igazán stílusos svéd lakás

Kicsi, de igazán stílusos svéd lakás

2015. 03. 23. Diamia8

Valahogy úgy vagyok a kis lakásokkal, hogy képeken mindig tágasnak tűnnek és olyan hívogatónak. Egy 38 m2-es lakás azonban leginkább egyedülállóknak vagy maximum pároknak lehet kényelmes. Ehhez pedig természetesen elengedhetetlen a tárolás ötletes megoldása.

Ha azonban bekukkantunk ebbe a csodálatos, ámde pöttöm lakásba, akkor elhisszük, hogy az életben is ugyanilyen tágas.

Nincs külön hálószoba, de  az ágy jól elkülönül a nappali funkcióját betöltő tértől. Nem csak élénk sárga színével, de a mögötte található galériával is:

1590877

Minden egyes kép gondosan kiválasztott és az elhelyezésük is tökéletesen megtervezett. A függöny pedig még fizikailag is el tudja szeparálni a hálórészt:

1590875

A nappaliban gondosan kiválasztott és híres dizájn darabok találhatók. Nekem a kedvencem a Miffy lámpa, a Sting Pocket polc és a kis Kartell szekrényke:

1590878

1590889

Az étkező a nappali és a konyha között található és a tökéletes helykihasználás miatt csak egy kis kör alakú asztalból és két retró székből áll:

1590865

A konyha igazán egyedi lett, mert nem cserélték le a bútort újra, hanem az öreg szekrények lettek felújítva:

1590890

1590870

1590866

1590891

Az előszoba elég tágas, így itt kapott helyet egy stílusos dolgozósarok, mely igazán trendi a String polcrendszerrel:

1590856

1590855

1590857

Első lakásnak tökéletes választás. Nektek tetszik?

A képek forrásait rájuk kattintva találjátok vagy itt: bostad.erikolsson.se

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6512573051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó Gabriella 2017.03.18. 17:31:29

Nekem nagyon tetszik, de miért kell a dolgozót száműzni mindenáron??? Hálóban szerintem teljesen értelmetlen, és ha ketten vagyunk zavaró is, előtérben pedig azért mert teljesen elzár mindentől...persze nem mindegy mire használjuk, én pl. szórakozásra, tehát a nappali az ideális helyszín:)

diamia8 2017.03.27. 16:47:51

Hát mindenki máshogy gondolja, én a külön szobás változatára szavazok, de kicsi a lkaásunk, így a nappaliban van :)

Szabó Gabriella 2017.03.29. 17:40:40

Miután Te nyilván dolgozol is (mármint otthon/is :) ) így ez teljesen érthető, és ekkora lakásnál még a viszonylag tágas előszobában történő elhelyezés is Ok, én úgy egyáltalán értettem a "mindenáron való elrejtést" :) Egyébként szívesen és örömmel olvasom a bejegyzéseiteket, további sok sikert! :)

diamia8 2017.03.31. 20:20:14

Igen, nekem a kedvenc helyem a dolgozósarok. Szeretem nagyon :) Örülök, hogy tetszenek a bejegyzések! Szép hétvégét!
süti beállítások módosítása