Saját Otthon Projekt

Az erkély új ruhája

Az erkély új ruhája

2015. 04. 16. Diamia8

Már tavaly is le szerettem volna cserélni a raklapkanapénk ruháját, de nem találtam olcsón szövetet hozzá. Az igazat megvallva lusta is voltam és nem szerettem volna sokat áldozni rá.

Az idén azonban egy hirtelen ötlet megmentett attól, hogy az idén is azon a régi és csúnya huzaton kelljen ücsörögnöm az egész szezonban. Találtam egy öreg, sötétkék gumis lepedőt, amit már nem használtunk az ágyneműtartó aljában. Gondoltam, hogy megpróbálom ráhúzni a huzatra.

A gondolatot pillanatokon belül tett is követte és  végül szerintem egész jól mutat kékben a kanapén. Különösen a 2 új H&M-es párnahuzattal a tetején:

IMG_6022

Sokkal megnyugtatóbb a hangulata az egész erkélynek a kék színtől:

IMG_6018

Múlt hétvégén megvettem a Greenbo cserepekbe a francia levendula pótlását, mert sajnos nálunk még egy ilyen igénytelen növényből is három tő elpusztult. Remélem, hogy hamarosan bekerülnek a helyükre, de addig a korlát előtt várakoznak az elpusztíthatatlan citrom muskátlival:

IMG_6023

Ezen kívül még szuper lenne egy ilyen kis grillező, mert tavalyi módszernél már egy picit egyszerűbbet szeretnénk:

Névtelen2

Ugyanakkor jól mutatna még egy kis lehajtható asztalka is:

Névtelen

Szerintetek jobb kékben a kanapé?

A két utolsó kép forrása: www.butlers.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3412573091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vica Lengré 2015.04.16. 14:59:22

Szerintem nagyon csinos lett, sokkal vidámabb.:) Milyen volt a tavalyi grillező? Láttam valahol olyat, hogy alufóliával kibélelt nagy agyagcserépben gyújtottak tüzet a pillecukornak... Érdekes volt.:)

diamia8 2015.04.16. 17:29:31

Köszi! Szerintem is vidámabb lett. :) Tavaly ilyen eldobható, mobil grillen sütöttük a húst. Az Aldiban és a Lidlben lehetett kapni. Azért elég lassan lehet rajta sütni és nem túl sok húst egyszerre. Most szeretnénk egy kis méretű változatot az erkélyre, mert annyira jó ott esténként eszegetni. :)

Dóra Bali 2015.04.19. 18:33:31

Szia! Abban tudsz segíteni, hogy honnan tudok beszerezni ilyen szivacsokat? Köszi! :-)

diamia8 2015.04.19. 19:00:22

Szia, Nekünk anyukám adta még régen. A Veráék is utána készítettek ilyen kanapét és ők az IKEÁ-ban szerezték be a leértékelt osztályon. Viszont nem árt sietni, mert másnak is ajánlottuk már a napokban ezt a megoldást! :) Plusz érdemes többször is menni, mert ha most nincs, akkor később lehet. Plusz találtam egy ilyen megoldást, ha tutira szeretnél menni: http://www.jofogas.hu/budapest/Uj__olcso_szivacsmatrac_meretre_vagas_1mX1mX1cm_15578456.htm vagy: http://www.szivacsvagas.hu/action1.html Szép estét! Üdv.: Dia

Dóra Bali 2015.04.19. 20:38:03

Köszönöm szépen!! :-)

Dóra Bali 2015.04.21. 11:42:05

Szia, nem tudom sikerült-e már venni ilyen grillezőt, de ha még nem, tegnap láttam a Jysk-ben. :-) Kékben is volt. :-)

diamia8 2015.04.21. 18:22:37

Szia, megnéztem én is a vecsési Jysk-ben, nem volt. :( Lehet, hogy majd később jön majd ide is.... Azért köszi az infot, majd figyelgetem. :) Szép estét!

Eszter Bánosi 2016.03.24. 09:10:25

Már megint gyönyörűűű! Ez a raklapos kanapé pedig eszméletlen jó ötlet! :)

diamia8 2016.03.24. 14:11:34

Köszi szépen! Nagyon aranyos vagy :D
süti beállítások módosítása