Saját Otthon Projekt

A reggeli a legfontosabb étkezés

A reggeli a legfontosabb étkezés

2015. 04. 24. Schulz Veronika

Múlt héten szokásos piacos túránkat tettük meg szombat reggel, amikor is az egyik árusnál megláttam a spárgát!!!

Igen, itt a  tavasz! :) Az egyik kedvenc zöldségem! Imádom, mert finom, egészséges és bármit készíthetünk belőle. Kivéve talán a pálinka..Nem, nem próbálnám ki. ;-)

Hazaértünk és elkezdtem azon töprengeni, mit is készítsek belőle. Egy egyszerű leves? Nem, az a következő adag spárga lesz. Gondoltam, gyorsan összedobok egy reggelit, a beszerzett hozzávalókból. Kicsit tovább tart megcsinálni, mint egy pirítóst, de megéri, mert finom és változatos:

DSCN0714kész

Először megmostam a spárgát, majd a fás, fehér részeit levágtam. Jobban szeretem a zöld spárgát, mert azt nem kell megpucolni, mint a fehéret:

DSCN0678kész

Ezután felvertem 6 db tojást és hozzáöntöttem kb. 2 dl tejszínt, reszeltem hozzá egy kis sajtot illetve tettem hozzá még kéksajtot is. Sóval, fehérborssal ízesítettem:

DSCN0681kész

Ezután a tojás alapot a turmixgépbe öntöttem és darabokra vágott spárgával együtt összeturmixoltam:

DSCN0684kész

Ezután egy tűzálló edénybe öntöttem és megszórtam egy kis medvehagymával is:

DSCN0685kész

180 fokra előmelegített sütőbe tettem és nagyjából 20 perc alatt megsütöttem. Amíg a tojás sült, feldaraboltam egy szál újhagymát, volt itthon shiitake gomba, melyeket kiválogattam:

DSCN0696kész

A gombát egy kis olívaolaj és vaj keverékén megpirítottam:

DSCN0699kész

Ezután hozzá dobtam a hagymát és együtt sütöttem össze őket:

DSCN0701kész

Ez pár percet vett igénybe, ezalatt az idő alatt a tojás is pont tökéletesre sült. A gombához feldaraboltam pár szem nyers paradicsomot, összekevertem, majd az egészet a sült tojás tetejére halmoztam:

DSCN0714kész

Nem kell neki sok idő, de ha reggel túl éhesek vagytok, hogy megvárjátok, hogy elkészüljön, szerintem egy könnyed vacsorának is tökéletesen megfelel.

Szemet gyönyörködtet, nem igaz?

Jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5612573107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása