Saját Otthon Projekt

Tengeri herkentyűk esete Soba tésztával

Tengeri herkentyűk esete Soba tésztával

2015. 05. 01. Schulz Veronika

Ha szereted a tengeri herkenytűket, illetve a kínai ételeket, akkor ez a recept Neked való lesz.

Korábban már említettem, hogy én nem eszem halakat, tengeri állatokat semmilyen formában. Ezzel szemben Férj nagyon szereti ezeket az ételeket, miatta szoktam leginkább készíteni. Egyetlen hátránya, hogy soha nem tudom megkóstolni, mikor ilyet főzök. De eddig még panasz nem érkezett, mindig nagy sebességgel fogyott ki az étel a wok-ból.

DSCN0671kész

Elkészítettem a hozzávaló zöldségeket, szépen feldaraboltam őket, hasábokra. Semmi mást nem tettem hozzá, mint vöröshagyma, fokhagyma, chili, bambusz, sárgarépa és gyöngyhagyma:

DSCN0634kész

Ezután beleöntöttem a wok serpenyőbe olívaolajat és tettem hozzá vajat. Az olívaolajból bőségesen tettem, mert hirtelen akartam a zöldségeket megsütni. A hagymával kezdtem:

DSCN0641kész

Majd hozzátettem a sárgarépát is:

DSCN0646kész

Miután kicsit megsültek, elzártam a gázt, leöntöttem az olajat, a zöldségeket lecsepegtettem, visszatettem a serpenyőbe és a többi hozzávalót is hozzátettem:

DSCN0652kész

Ezután hozzátettem a tengeri bizgentyűket és összesütöttem mindent:

DSCN0660kész

Miután elkészültem, következett az ízesítés. Halszósz, szójaszósz, só, bors, worchester-szósz:

DSCN0662kész

Kicsit hagytam, hadd érjenek össze az ízek, majd lezártam a gázt. Ezután 3 perc alatt kifőztem a Soba tésztát és mást dolgom nem volt, mint tálalni:

DSCN0671kész

Azt hiszem, Férj elégedett volt, mert másnapra az egész adag elfogyott.

Jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3912573117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása