Saját Otthon Projekt

Kedvenc helyek: Retro Design Center Szentendre

Kedvenc helyek: Retro Design Center Szentendre

2015. 07. 31. Diamia8

Nem is olyan régen fedeztem fel az interneten a Retro Design Centert és rögtön szerettem volna meglátogatni. Szerencsére erre a napra végül nem kellett sokat várnom, mert múlt hétvégén elautókáztunk Szentendrére.

A kiállítás nem csak a bútorok szerelmeseinek lehet érdekes program, mert rengeteg műszaki cikket, 25 különböző autót és különféle használati tárgyakat nézhetünk meg a 70-es és 80-as évekből. Idősebbeknek nosztalgia, fiatalabbaknak pedig igazi érdekesség.

Természetesen én elsősorban a bútorok és lakberendezési tárgyak miatt szerettem volna eljönni ide és nem csalódtam. Találtunk vicces tárgyakat, de sokat közülük rögtön haza is hoztam volna és kis átalakítás után a mi otthonunkat díszítené.

Ismerős valakinek a fotótapéta? A kerámiák a falon? A telefon?

DSC_0050

DSC_0051

DSC_0071

DSC_0053

 DSC_0056

 DSC_0054

DSC_0064

 DSC_0060

DSC_0058

 

DSC_0075

Amikor megtaláltam a Lakáskultúra régi számait, akkor nem bírtam magammal és végigbogaráztam egytől-egyig, amelyiket lehetett.

Ki mondta, hogy régen nem volt tudomása az embereknek a stílusos lakberendezésről? Nagyon szép bútorokat és lakásbelsőket találtam az újságokban és sokukat egy pici modernizálással pillanatok alatt divatossát tudnánk tenni:

DSC_0078

DSC_0079

DSC_0081

DSC_0082

A férfiaknak is van izgalmas látnivaló, mert az autók kint várják a látogatókat. Nekem ez a két menta szépség tetszett a legjobban:

DSC_0089

DSC_0085

Ugye, hogy milyen érdekes látnivaló nyílt Szentendrén? Ti jártatok már itt?

Több infót itt találtok a múzeumról:  retrodesigncenter

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5712573253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása