Saját Otthon Projekt

Kukoricázzunk!

Kukoricázzunk!

2015. 08. 11. Schulz Veronika

Most töltjük Férjjel a jól megérdemelt egyhetes szabadságunkat, hazajöttünk a szüleimhez Balatonra. Anyukám korán reggel elment itthonról bevásárolni és a piacon talált csöves kukoricát. Vett is belőle pár darabot és amikor hazaért, nagyon megörültem neki. Nem tudom miért, idén valahogy megfeledkeztem a kukoricáról. Pedig lassan már véget ér a szezonja. Ezért arra gondoltam, mutatok Nektek pár receptötletet még így az utolsó pillanatokban.

Férj például odavan a kukoricakrém-levesért, természetesen jó csípősen. Halkan meg is jegyezte, hogy milyen rég csináltam. Azt hiszem, értem a célzást :)

corn-soup-1

Találtam egy receptet, amit ha kicsit emberibb lesz az idő, biztosan ki fogok próbálni. Kukoricával töltött rántott sajtgolyó. Szinte érzem az ízét a számban:

Sweet-Corn-Cheese-Balls-Recipe

Egy hűsítő saláta ebben a melegben? Ki ne vágyna rá?

alg-green-bean-corn-tomato-salad-jpg

Kinek van kedve ebben a melegben hosszasan álldogálni a konyhában? Tökéletes vacsora-megoldás, nem kell hozzá más, csak leveles tészta, olyan zöldség, amit épp megkívánunk, kis sajt, az alap lehet paradicsomos vagy tejfölös is:

fresh_corn_and_poblano_pizza

Tengeri herkentyűk tökéletes kiegészítője, szerintem nagyon jól mutat egy tálban a kagylókkal. Tipikusan olyan étel, amit csak összedobálunk és kész is:

CORN-BACON-AND-CLAM-STEW-RECIPE

Akár gyorsan egy Tortilla-vacsorát is összedobhatunk, a belevalót pedig bátran variálhatjuk:

mexican

Illetve az elmaradhatatlan főtt, vagy grillezett verzió, én mindkettőt nagyon szeretem:

grilled-corn-with-herb-butter

kukorica

A lehetőségek tárháza szinte végtelen, szemezgessünk annyit, amennyit csak lehet..

Jó étvágyat hozzá!

A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8512573277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása