Saját Otthon Projekt

Új lámpa a dolgozósarokba

Új lámpa a dolgozósarokba

2015. 08. 31. Diamia8

Mindig belelkesülök, ha valami újdonság elérhető Magyarországon és természetesen ilyenkor legtöbbször elönt a "nekem is kell" érzés. Az érzést most nem lehetett elnyomni és Merci&Ancsa Dekor révén én is boldog tulajdonosa lehetek egy ilyen szuper égősornak.

Az igazat megvallva már elég régóta megérkezett az égősor, de lusta voltam fotózni. Ezek a fotók is még a megérkezés utáni estén készültek, de most már tényleg itt az ideje megmutatni eme csodás újdonságom:

DSC_0001_Fotor

Már előzetesen is elterveztem, hogy a dolgozósarokban lesz a helye. Itt ugyanis esténként nem volt semmilyen világítás és legtöbbször itt ülve írom a blogbejegyzéseket. A lámpa szűrt fénye és energiatakarékos volta pedig pontosan megfelelt az elképzeléseimnek.

Meglepődtem, hogy élőben ilyen nagy és hosszú. A magam 158 cm-vel pedig megküzdöttem a kibogozással és a felrakással. 

DSC_0014_Fotor

DSC_0013_Fotor

DSC_0015_Fotor

A Férjem szerint olyan így a dolgozósarok, mint egy színésznő fésülködőasztala. A kislányom szerint pedig olyan, mint egy karácsonyfa égősor. :) Nekem azonban nagyon tetszik és esténként roppant hangulatosnak találom. 

DSC_0008_Fotor

DSC_0006_Fotor

DSC_0010_Fotor

Alulról is szuperül mutat:

DSC_0018_Fotor

Azt látom, hogy egyre több blogger rendelkezik ilyen égősorral. Ha szeretnétek még inspirációs képeket nézegetni, akkor kattintsatok a következő link-ekre: 

Ha pedig Ti is szeretnétek ilyen lámpát, akkor keressétek Mercit és Ancsát a blogon vagy a Facebook oldalukon.

Majd egyszer készítek nappali képeket is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1512573299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása