Saját Otthon Projekt

Alternatív adventi koszorú - DIY

Alternatív adventi koszorú - DIY

2015. 11. 16. Diamia8

Ha nem szeretjük a koszorúkat vagy csak egyszerűen unjuk már, akkor is lehet adventre készülni egy kis dekorációval. Hiszen az adventi koszorúnak már régóta létezik alternatív változata és az idén én is készítettem gyorsan egy ilyen kis egyszerűt.

Picit azonban én helyzeti előnyből indulok, mert 2 éve szeptemberben már betonból elkészítettem a gyertyatartókat és csak fel kellett öltöztetnem őket ünnepies külsőbe. A gyertyatartók elkészítése nem különösebben bonyolult, de ha mégsem állnátok neki, akkor 4 gyertyával is lehet helyettesíteni:

DSC_0726_Fotor

DSC_0765_Fotor

Hozzávalók:

  • 4 gyertya vagy 4 betonba öntött gyertya
  • 1 hosszúkás tálca vagy kerámia tál
  • műfenyő girland /vagy igazi fenyő, de Vecsésen no esély igazira mások kertjének megcsonkítása nélkül/
  • különféle díszek /én a tavalyi Apacuka kerámia workshopon készítetteket használtam fel, de bármilyen otthon fellelhető dísz tökéletesen megfelel a célnak/

DSC_0764_Fotor

DSC_0762_Fotor

Elkészítése:

Tényleg roppant egyszerű, mert miután tetszőleges módon elhelyeztük a tálcán a gyertyákat csak körbe kell tekerni a Butlers-ben vásárolt fenyő girlanddal mind a négyet. Igazából nem szeretem a mű dolgokat, de ez tényleg jól sikerült....Ugye, hogy még közelről is élethű? 

Utána pedig már csak helyezzük el a díszeket, hogy jól mutassanak. Szerintem nem kell túlzásokba esni, a kevesebb néha több. Így csak 3 díszt kapott: 

  • egy rózsaszín szívecskét, mert ez volt a Hédi kedvence a hintaló miatt
  • egy kék csillagocskát, a karácsonyra utalva
  • és végül a cuki rénszarvast

Természetesen arra ügyeltem, hogy a dekoráció többi elemével passzoljanak a színek. 

DSC_0768_Fotor

DSC_0691_Fotor

DSC_0714_Fotor

A végleges helye majd nem itt lesz, mert készítettem egy igazi adventi koszorút is. Majd az étkezőasztalra fog kerülni, mert  helytakarékos és mellette még elférnek a tányérok is.

Jövő héten pedig megmutatom a koszorút is, ami az idén elég minimálra sikerült és szintén nem kellett hozzá túl sok dolgot beszereznem. Érdemes lesz Nektek is kipróbálni!

Az eddig elkészített koszorúim pedig itt találjátok:

Ti szoktatok saját magatok koszorút készíteni vagy inkább megveszitek a kész változatot az üzletekben?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6612573439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása