Saját Otthon Projekt

Last minute DIY: csomagoljunk papírtáskába!

Last minute DIY: csomagoljunk papírtáskába!

2015. 12. 22. Diamia8

Az utolsó pillanatban ébredtem rá, hogy az idei ajándékunkat nem igazán lehet hagyományos módon becsomagolni, mert megsérül szállításkor. Éppen ezért gyorsan ki kellett találnom valamilyen megoldást és nem szerettem volna ezért még külön elmenni egy bevásárlóközpontba.

Ekkor ugrott be a legegyszerűbb ötlet. Mégpedig, hogy a meglévő csomagolópapírokból ajándéktáskát készítek. Gyorsan megnéztem a neten, hogy hogyan is kell hajtogatni és tényleg roppant egyszerű.  A végeredmény pedig szerintem magáért beszél:

Papírtáska1

 Papírtáska2

Hozzávalók:

  • csomagolópapír
  • olló
  • cellux
  • tortapapír
  • pékzsineg

Elkészítése:

Vágjunk mi egy az ajándék méretének megfelelő alapterületű téglalapot a csomagolópapírból:

Papírtáska3

Hajtsuk be az egyik oldalát úgy, mint ha egy könyvet csomagolnánk be:

Papírtáska4

Majd a másik oldalát is:

Papírtáska5

Cellux segítségével rögzítsük az egész hosszában:

Papírtáska6

Hajtsunk fel egy darabot az aljából:

Papírtáska7

Nyissuk szét és hajtsuk be a két végét:

Papírtáska8

A másik oldalait és hajtsuk vissza:

Papírtáska9

Aztán cellux segítségével itt is rögzítsük egész hosszában:

Papírtáska91

Kész is a zacskó, mehetnek is bele az ajándékok:

Papírtáska92

Tortapapírnak vágjuk le a szélét, mert ez fogja adni a díszítést a nyakánál:

Papírtáska93

Tekerjük körbe pékzsineggel, hogy ne lehessen kinyitni a zsák száját:

Papírtáska94

Ajándékkísérőnek én ugyanebből a nátron papírból vágtam ki szabad kézzel egy-egy fenyőfát és arra írtam fel a neveket. A második zacskónál már az elején visszahajtottam a tetejét is, mert így szebb a zsák teteje is.

Papírtáska1

Ti mibe csomagoltok?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3012573517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása