Saját Otthon Projekt

26. Blogkóstoló - Más alkotta, én teszteltem

26. Blogkóstoló - Más alkotta, én teszteltem

2016. 01. 10. Schulz Veronika

Tavaly decemberben felfigyeltem az egyik oldalon egy felhívásra, melyet a Simone Gasztroságai oldal hirdetett meg.A játék lényege, hogy gasztro blogok jelentkeztek és a szervező kisorsolta, mely blogok kerülhetnek a játékba. A kisorsolt blognak egy meghatározott, másik blogról kellett egy tetszőlegesen kiválasztott ételt elkészíteni.

Ezt egy nagyszerű kezdeményezésnek tartom, mivel manapság hajlamosak vagyunk elmerülni a magunk írásaiban, nem törődve azzal, hogy mások is ugyanolyan jó, vagy sokkal jobb, netalántán egyszerűbb recepteket mutat be, mint mi.  Nekem a Vöröskaktusz diétázik blog jutott. Bevallom, előtte sosem hallottam róla, de most elkezdtem böngészni, nézelődni. Innentől kezdve, biztos, hogy rendszeres olvasója leszek. ( És ez itt most nem a nyalizós rész) :P

Egyszerű és nagyszerű receptekkel találkozhatunk, melyek könnyűek és egészségesek. Én most egy végtelenül egyszerű receptet választottam, hogy elkészítek és ennek nem a lustaságom az oka. Egy rég elfeledett receptre bukkantam, amit korábban Lorraine Pascal műsorában láttam és akkor is ki akartam próbálni. Csak megfeledkeztem róla. Egy isteni elő-, vagy utó-, vagy akár főétel is lehet. Ez pedig sült camambert sajt, almával és dióval.

DSCN2255_Fotor

Hogy mi kell hozzá? 

  • 1 (145 gr) camembert
  • 1 db alma
  • 1 marék dió
  • 1 gerezd fokhagyma
  • szerecsendió, só, bors

DSCN2238_Fotor

Összesen, ennyi a hozzávaló. Első lépésben a sütőt grillfokozaton előmelegítjük, majd a sajtot beirdaljuk:

DSCN2242_Fotor

A fokhagymát vékony szeletekre vágjuk, a résekbe nyomkodjuk. Ízlés szerint sózzuk, borsozzuk és szerecsendiót reszelünk rá. Betesszük a sütőbe, míg a teteje kellően megpirul.

DSCN2245_Fotor

A diót egy száraz serpenyőben megpirítjuk. Félretesszük, a serpenyőbe dobunk egy kis vajat és nagy lángon megpirítjuk az almát is:

DSCN2252_Fotor

Ezután már csak tálalnunk kell, szépen, ízlésesen. 

DSCN2263_Fotor

Szerintem egyszerűen isteni finom. Az alma, a dió és a sajt valóban tökéletes összhangban vannak egymással, pontosan ezt vártam, egyáltalán nem csalódtam. Máskor is el fogom készíteni. Ékes bizonyítéka annak, hogy attól függetlenül, hogy valamit 15 perc alatt dobunk össze, (mert ez kb. ennyi volt) lehet, igazán finom és különleges. Remélem Ti is kipróbáljátok, valóban érdemes.

Jó étvágyat hozzá! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5012573561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izabella Kövesdi 2016.01.10. 22:28:14

Uramatyám! Ezt ki kell próbálnom! Nyamii! :D

Varga-Spongya Schulz Vercsi 2016.01.11. 06:07:13

Mindenképpen javaslom! És véleményt szeretnék majd :)

diamia8 2016.01.15. 21:27:31

PLS csinálj nekem egyszer.... itthon senki sem szereti... :( én pedig imádom

Varga-Spongya Schulz Vercsi 2016.01.15. 21:52:22

Ha legközelebb jöttök,ígérem,ezzel várlak majd ;)
süti beállítások módosítása