Saját Otthon Projekt

Skeppshult edények és más csodák

Skeppshult edények és más csodák

2016. 02. 19. Schulz Veronika

Mint tudjátok, illetve már többször olvastátok, hogy a Dia nagyon szereti a skandináv országok kreációit, ötleteit, egyszerűségét, de egyben nagyszerűségét. Nálam sincs ez másként, nekik valahogy ez a letisztultság jobban megy, mint nekünk, magyaroknak.

A múlt héten olyan receptet készítettem, amelyet öntött vaslábasban sütöttem meg. Akkor beleszerettem, majd elkezdtem hasonló edényeket felkutatni. Hiszen egy darab természetesen nem elég. Így bukkantam rá a Skeppshult termékekre és azonnal a rabja lettem. Ezekből mutatok most Nektek párat, melyek nem csak használati tárgyként funkcionálhatnak, hanem akár dekorációs céllal is kitehetjük a lakásba, annyira mutatósak:

Ő az első számú kedvencem, igaz, az enyém is hasonló, de ez azért egy csodálatos darab. Egytálételek, húsok elkészítésében tökéletes partner:

skeppshult_braeter_0400

Mit szólnátok, ha az otthonotokat egy ilyen gyönyörű mozsár díszítené? Tökéletesen mutatna a kis konyhácskámban: :)

Skeppshult-Moerser-(8cm)-0017-31

Ezzel a grillsütővel olyan finom BBQ-t lehetne összerittyenteni, hogy szinte megszólal:

1716_2

Egy romantikus reggelit is készíthetünk, gyanítom, még a tükörtojásnak is más íze lesz:

skeppshult-5

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de szerintem, ez a borsőrlők királynője:

skeppshult-walnut-cast-iron-salt-spice-dispenser-0075-790

Ezt a gyönyörű szettet, így, ahogy van..Csak egy szó: KELL!

sk71vpic4

A tökéletes bográcsban készült étel alapja:

0710_3_och_6_

Nem tudom, hogy eddig, hogy nem bukkantam rá ezekre a gyönyörűségekre, de mostantól, nyomon fogom követni a sorsukat.

Nektek hogy tetszenek? Milyen konyhai márkákat preferáltok?

A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3412573627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása