Saját Otthon Projekt

A töppedt körte megágyazott magának

A töppedt körte megágyazott magának

2016. 04. 03. Schulz Veronika

Tegnap reggel, szombat lévén, ismét a Bosnyák téri piacon kezdtem a napot. Most kivételesen egyedül mentem, mert Férj focizni volt. Nem baj, gondoltam, hogy megoldom a hazacipekedést, hiszen a villamos meg a busz szinte hazáig hoz. :) Így is lett, úgy értem haza, mint egy málhás ló.. De nem baj, én boldog voltam..

Ismét feltöltöttem a polcocskákat :) Tegnap végre konstatáltam, hogy igen, itt a tavasz, megállíthatatlanul. Nekem mindig ezt jelenti, ha megjelennek az első csomag spárgák. Zöldet ugyan még nem láttam, de gondolom, hamarosan ők is megérkeznek. Jobban szeretem, mert nem kell meghámozni, nem úgy, mint a fehéret. És az mekkora szívás! :D

Napok óta salátára vágytam. Ma ezt elkészítettem magamnak és ezt a receptet hoztam Nektek is. Pár perc alatt megvan, sokféleképpen variálható, ráadásul egészséges is. Kell ennél több? :)

Tegnap vettem egy szép fej Lolo salátát, ez volt az alapja. Szépen rendezzük el egy tányéron, tegyünk rá pár levél sóskát, majd szórjunk szét egy kis avokádót. Igen, megint avokádó.. Mostanában rákattantam.:)

DSCN2749_Fotor

Ezután fogtam egy marék diót és száraz serpenyőben, magas hőfokon hirtelen megsütöttem, de figyeltem, hogy nehogy megégjen. Ezután a diót félretettem.

DSCN2728_Fotor

Egy körtét karikára vágtam, eltávolítottam a magházat, majd egy serpenyőbe tettem, meglocsoltam epres ízesítésű balzsamecet-krémmel és lassú tűzön hagytam, hogy a gyümölcs elkezdjen karamellizálódni:

DSCN2733_Fotor

Amíg a körte rotyogott, elővettem egy darab kék-penészes sajtot. Isteni finom markáns íze van, nagyon szeretem. Ezt is feldaraboltam.

Körülbelül 15-20 percig hagytam a körtét, innentől kezdve pedig semmi más dolgom nem volt, mint összeállítani.

A korábban elkészített salátára ráhalmoztam a körtét, megszórtam sajttal- amit nem sajnáltam- 

Ezután pedig rádobáltam a pirított diót. Meglocsoltam még egy kis balzsamecet-krémmel és már el is készült az egyik kedvenc salátám. Imádom, hogy többféle ízzel találkozom, kicsit édes, sós, fanyar, a különböző textúrák pedig tökéletesen kiegészítik egymást. Szerintem gyönyörű a látvány! :)

DSCN2766_Fotor

Jó étvágyat hozzá! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8912573725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása