Saját Otthon Projekt

Ragasztópisztoly újratöltve

Ragasztópisztoly újratöltve

2016. 04. 19. Diamia8

Még a tél elején beleszerelmesedtem egy púderrózsaszín, szőrős pulóverbe és megkértem anyukámat, hogy szerezzen be nekem egyet. Nem volt azonban 34-es méretben és az eggyel nagyobb méret sajnos túl nagy lett rám. Úgy néztem ki benne, mint egy rózsaszín Michelin baba. :D

Sajnáltam volna kidobni és ekkor beugrott, hogy milyen szuper díszpárna válna belőle. Kézzel megvarrni azonban nem igazán szerettem volna, így más megoldást kellett találnom.  

A Pinteresten egyszer láttam, hogy valaki ragasztópisztoly segítségével készít díszpárnát. Rögtön gondoltam, hogy ezt nekem is ki kell próbálnom. 

Nem csalódtam és tényleg pikk-pakk megvan az új párnahuzat. Még kézügyesség sem kell hozzá, csak körülbelül 10 perc az életedből. 

Ragasztópisztoly

Ragasztópisztoly1

Hozzávalók:

  • kidobásra szánt vastag pulóver
  • olló
  • ragasztópisztoly
  • párnabelső

Ragasztópisztoly2

Elkészítése:

Mérjük ki a párnabelső segítségével, hogy hol kell majd elvágni a pulóvert. Nekem szerencsém volt, mert pont az ujjánál kellett hosszában elvágni és így oldalt sehol sem kellett ragasztanom:

Ragasztópisztoly3

Először az alját ragasztottam össze úgy, hogy 2 centiméterenként haladtam. A ragasztócsíkot vékonyan húztam és rögtön összenyomtam jó erősen, hogy biztosan összefogja a széleit:

Ragasztópisztoly4

Megvártam, amíg megszárad és utána beleraktam a párnabelsőt és eligazgattam szépen benne. Majd mindkét oldalát az anyagnak belülre visszahajtottam és 2 centiméterenként most belülre kezdtem húzni a ragasztócsíkot:

Ragasztópisztoly6

Ragasztópisztoly5

Lassan haladtam és mindig vártam picit, hogy kössön a ragasztó és a végén szépen eligazgattam az utolsó ragasztócsík előtt. Így igazán szép lett a végeredmény és elégedett vagyok az új párnánkkal:

Ragasztópisztoly7

Kinek vannak még a szekrényében nem használt pulóverei? ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4712573755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása