Saját Otthon Projekt

Helló, Mömax!

Helló, Mömax!

2016. 05. 04. Schulz Veronika

Egyszer volt, hol nem volt...2002-ben Ausztriában nyitották meg az első Mömax áruházat. Egy újabb áruházlánccal találkozhatunk, amely dinamikusan fejlődik és ma már több, mint 50 bolttal rendelkezik Európa-szerte. Nemrégen Budapesten a 17. kerületben nyílt meg és hamarosan én is el fogok látogatni. Szeretném tudni, mi az amire számíthatunk, milyen termékeik vannak.

A honlapjukon már nézelődtem, természetesen az első utam a konyhákhoz illetve a konyhai kütyükhöz vezetett. 

Gondoltam, Nektek is megmutatom, mivel találkozhatunk, ha ellátogatunk az áruházba:

2610443

A konyhai apróságok elengedhetetlen kellékei a mindennapoknak, engem egyelőre az árak meggyőztek, de természetesen személyesen meg fogok majd bizonyosodni a minőségről is:

odK7fQ7Sr91fwhjAMeTlcw61IhM

Imádom az ilyen és ehhez hasonló tálcákat:

M_hCGUT305o_RJG_lTqw87jp9lY

Ez a kenyeres-kosár.. nagyon cuki:

vImGMKvPzDsvEOE2s2Th8YubLxY

Mindig bajban vagyok, hogy hova tegyem a fakanalakat. Azt hiszem, itt a megoldás. Végre nem fognak hánykolódni a fiókban:

5w3w33NFenwZYQyGOT7MvCuTQX0

Én már a nyári paradicsomszósz- elrakásra gondolok:

3114041

Ezt a kis szettet már meg is mutattam Férjnek, hogy ő az enyém lesz :) 

ObsgZUd2QHH4IC1K3_mVymUKERM

Óriási terítő választékkal rendelkeznek:

1vwLSyLLtKOYpmDdRzB9Qk9aH_M

 

Rengetek árucikket megtalálhatunk az áruházban, de biztos vagyok benne, ha már lesz személyes tapasztalatom, több mindenről be tudok majd Nektek számolni. :)

Arra egyébként kiváncsi vagyok, sikerül-e felvennie a harcot az Ikea-val, vagy kiszorulnak.. :) Majd meglátjuk.

Nektek van tapasztalatotok? Vásároltatok már Mömaxban?

A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8812573795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

édesotthon 2016.05.05. 08:57:29

Én pont a múlt héten sétáltam be az egyik Mömax áruházba...és ledöbbentem mennyire silányul van néhány bútor összerakva. Na, nem mintha az IKEA bútorai jobbak lennének. Sajnos egyik se az igazi, nagyon eredeti próbál lenni és a mai stílusokat előtérbe helyezni, de én szerintem még mindig a KIKA az, ahol minőségiek a bútorok. Kíváncsian várom, a saját tapasztalataitokat :)

diamia8 2016.05.10. 07:06:37

Én még nem voltam, de a Vera méghozta a kedvem. Kíváncsi vagyok... Mondjuk nekem nincs negatív tapasztalatom az Ikeaval, pedig a konyhabútoron kívül minden onnan van. :-)
süti beállítások módosítása