Saját Otthon Projekt

Honnan szerezzük be a legtutibb konyhai kiegészítőket?

Honnan szerezzük be a legtutibb konyhai kiegészítőket?

2016. 05. 11. Schulz Veronika

Egy jó konyha alapja a konyhafelszerelés. Jártunkban- keltünkben szinte mindenhol belebotlani olyan üzletekbe, ahol apróságokat tudunk vásárolni. 

Most azonban arra gondoltam, hogy ma elkalauzollak Benneteket azokra az oldalakra, ahol én is szeretem beszerezni a konyhai kiegészítőket. Órákon keresztül tudok bolyongani egy-egy honlapon, Férj szerint az ilyen oldalakat általában tátott szájjal szoktam nézni. Aztán jönnek a felkiáltások, hogy ezt szeretnék, azt szeretnék, nem győzi kapkodni a fejét.

Lássuk, melyek ezek az oldalak, amelyek lekötik a figyelmemet :)

Az első számú bolt ahova mindig bekukkantok, az a Konyhatízezercikk webáruház. Eddig bármikor kerestem valamit olcsón, itt biztosan megtaláltam. Minőségben vannak jobb és rosszabb dolgok, de ez ne tántorítson el Bennünket. Szerintem ugyanis kép alapján már meg lehet állapítani, hogy az adott terméket megrendeljük-e, vagy sem.

A bográcstól kezdve a tálaláson át egészen a pálinkafőzésig (pozitív :D) minden, de tényleg minden megtalálható. Leginkább Perfekt Home-os termékek árusításával foglalkoznak, szerintem a minősége árkategóriájának abszolút megfelelő, de ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy rossz. Őt például már régóta nézegetem:

10567_3_1

Múltkor rábukkantam a Lilapapagáj oldalra. Ez sokrétűbb oldal és nem feltétlenül csak a konyhára fókuszálnak. Találkozhatunk lakberendezéssel, irodával kapcsolatos kiegészítőkkel, akár ékszertartókkal is. De a konyhai kütyük... Hát én egy csomó mindent meg tudnék innen venni. :) És lehet, hogy meg is fogok :)

Imádom ezt a pizzavágót:

1514_Pizzavago_fekete

Vagy ez a só és borsszóró is nagyon cukker:

DSC07584-Large

Vrábel Kriszta oldalát szerintem nem nagyon kell senkinek bemutatni. Igényes termékekkel találkozhatunk a Dolce Vita Konyha oldalon. Rengeteg, de tényleg rengeteg megvásárlásra váró dologgal találkozhatunk. Van itt konyhafelszerelés, gasztrokönyv, natúr kozmetikum, minden.

Itt például sok időt szoktam eltölteni, ráadásul az oldalon található a Dolcevita blog, amely a 160 grammos diétával, valamint az inzulin-rezisztenciával foglalkozik, ami most nekem kifejezetten jól jön. :)

Innen valószínűleg ő lesz az áldozatom:

183014_1 

Ne feledkezzünk meg az édességekről sem. Fontos, hogy az elkészített desszert mutatós is legyen, a szükséges hozzávalók beszerzéséhez tökéletes hely a Sütisdoboz Tortadekoráció. Ecsetek, masszák, ételszínezékek és akár fondant vásárlásra is alkalmas. Érdemes körülnézni a szuper cuccok között!

Ez a cupcake tartó például nagyon bejön nekem:

2166493_big

A Kookta webáruházat nagyon szeretem. Jó minőség, nagy választék. Viszont javaslom, hogy óvatosan vásároljunk. Könnyen el lehet szállni a vásárlással, hiszen annyi csodás holmi van az oldalon.

Sajnos azonban nem a legolcsóbb vásárlást biztosítja. Hiába, a minőséget még mindig meg kell fizetni! :) Vannak azonban utolsó darabos termékek és ott ki lehet fogni jó áron menő cuccokat, ha egy kicsit szemfüles az ember :)

Ez a vágólap például most egész baráti áron van, nekem nagyon tetszik:

uveg-munkafeluletved-es-vagolap

Legközelebb megmutatom Nektek a kedvenc kreatív és gasztro helyeimet. Érdemes lesz velem tartani.

Nektek van kedvenc weblapotok, ahonnan beszerzitek a konyhai kütyüket?

A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7812573805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsi Erdős 2016.05.11. 22:30:24

Nekem ez az egyik kedvenc oldalam konyhai kütyük terén:-) www.gourmandia.eu

Varga-Spongya Schulz Vercsi 2016.05.12. 07:39:14

Igen, itt is szupi dolgokra lelhetünk! :)
süti beállítások módosítása