Saját Otthon Projekt

Májusi újdonságok otthonomban

Májusi újdonságok otthonomban

2016. 05. 30. Diamia8

A tavasz minden évben a kedvenc évszakom, ilyenkor csak kinézek az ablakon és a ragyogó napsütéstől rögtön csodás kedvem lesz. Ha pedig szerencsések is vagyunk és hétvégén szuper az idő, akkor szinte az egész napot a szabad levegőn töltjük. Természetesen ez az aprócska tényező mindig befolyásolja az alkotási kedvemet. Hiszen kinek van kedve bent kuksolni és alkotni, amikor kint sokkal izgalmasabb programok várnak? 

Ennek eredményeként májustól kezdődően minden hónapban jóval kevesebb kreatív alkotás kerül ki a kezeim alól és kevesebb saját lakásunkat érintő bejegyzés születik. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nem változnak a dolgok... Mindig kerül valami újdonság a lakásunkba, csak legtöbbször nem kerülnek fel a blogra.

Idén májusban sem volt ez másként, így összegyűjtöttem egy bejegyzésben az újdonságaimat. Nem is gondoltam volna, hogy ennyi kis apróság lepte el otthonunkat! Néha jó körbenézni és megörökíteni, mert különben nem is tudatosodna bennem. /Remélem, hogy a Férjem nem olvassa a bejegyzést, mert akkor benne is tudatosodna.... és nem biztos, hogy ennyire boldog lenne, mint én! :)  /

Vegyük is sorra az apróságokat helyiségenként, de az erkélyt most nem fogom belevenni. Múlt héten ugyanis egy külön bejegyzést szenteltem neki, mert az utóbbi időben ott történt a legtöbb változás.

Dolgozósarok:

  • Judittól (Scandinavian Point) kaptam egy külön nekem tervezett posztert és egy Ikea PS gyertyatartót, amire már régóta vágytam:

tavasziujdonsagok4

  • A Moon Manufacture-től kaptam azt a fából készült banner-t, aminek a felirata régóta az egyik kedvencem. Legbelül ugyanis szeretem még gyereknek érezni magam. Ki merem jelenteni, hogy nem olyan a felnőttnek lenni, mint amilyennek gyerekként elképzeltük:

tavasziujdonsagok2

  • Szeretek itt ücsörögni.... a kedvenc helyem a lakásban és milyen szép lesz, ha nyáron végre megszabadulok a Marsala színű faltól:

tavasziujdonsagok3

Nappali:

  • Régóta tetszenek az ilyen natúr kosarak és mivel végre az Ikeánál is lehet kapni, így nem lehetett kihagyni beszerzését. Eredetileg le szerettem volna fújni az alját, mint ahogy Merci&Ancsa tette, de most mégis kapott egy esélyt natúran. Jelenleg kaspóként funkcionál a nappaliban:

tavasziujdonsagok6

tavasziujdonsagok7

  • Szintén a Judittól kaptam ajándékba ezt a cuki rózsaszín házikót, mert annyira megtetszett az egyik képén és szerinte hozzám jobban illik a rózsaszín. A Dala paci orra és szeme természetesen nem az én művem :D...:

tavasziujdonsagok8

tavasziujdonsagok9

Étkező:

  • Az étkezőbe nagyon régen szerettem volna már új párnákat beszerezni, mert a nagyon régen valójában körülbelül 2 és fél évet jelent. Azonban az étkezőszékeink alakjára sehol nem találtam köthető fajtát. Amikor tavaly megmutattam a Férjemnek ezt az Ikeásat, akkor nem tetszett neki, de az idén valamiért már igen...
  • Természetesen nekem a szürke oldala tetszik, neki meg a mintás. Így fele-fele arányban kötöttem fel a székekre, de majd szépen lassan szürkévé fogom változtatni, amikro nem figyel. 
  • Ilyen volt előtte a párna. Ugye, hogy milyen csúnya????

tavasziujdonsagok94

  • Itt szürkén:

tavasziujdonsagok91

  • Itt pedig mintásan:

tavasziujdonsagok92

  • Ti melyikre szavasztok?

tavasziujdonsagok93

Nálatok milyen újdonságokat hozzot el a május?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1112573835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása