Saját Otthon Projekt

Nyomás, piacoljunk!

Nyomás, piacoljunk!

2016. 07. 23. Schulz Veronika

Imádok piacra járni! Imádom, ha a szombat délelőtti program a piacolás. Szeretek korán kelni, eldöcögni,körülnézni, ismerkedni, tájékozódni és tanulmányozni. Megvannak a kedvenc kis helyeim, ahova szeretek betérni, ahova mindig visszajárok.

Ezzel gondolom, sokan így vagyunk. Mindenkinek megvan a jól bevált hentese, zöldségese, tejese, gombásza és még sorolhatnám.

Annak idején, mikor a 17. kerületben laktam, imádtam a rákoskeresztúri piacra járni. Reggel 6-1/4 7 fele, már egyre nagyobb volt a mozgás, az áru mindig friss, egy két kofa kivételével szinte mindenkivel megtaláltam a közös hangot.

Korábban már írtam a kedvenc gombászomról, aki egyszer csak szőrén szálán felszívódott. Azóta sem tudom, mi lehet vele, pedig jó fej pasas volt. És nem mellesleg gyönyörű gombái voltak mindig. :)

Azért is szerettem, mert árban meg sem közelíti a legtöbb budapesti piacot, rengeteg mindenhez sokkal jutányosabb áron juthatunk hozzá. Két része van, a régi és az új piac. Ha arra jártok, nézzetek be bátran, nyugodt szívvel tudom ajánlani.

Érdekel, hogyan juss túl könnyedén és költséghatékonyan a napi bevásárláson? Kattints a tudatos vásárlási kisokosért!

keresztur_piac_fenke.hu_

Miután a 17. kerületből átköltöztem a 16. kerületbe, sokat gondolkodtam, hogy "Na, vajon most hova megyek piacra? " Szóba került a sashalmi piac, de mások tapasztalatai azt mutatták, hogy nem túl nagy a választék, drágán.Megmondom őszintén, ez nem győzött meg, így azóta sem jártam ott. Lehet, hogy majd egyszer adok neki egy lehetőséget. :)

Szóba került az Örs vezér téren a Cédrus piac, de az sem az igazi. Így nem maradt más, egy reggel felkerekedtünk és elindultunk felfedezni a Bosnyák téri piacot.

Nem tagadom, megszerettem!:) Óriási választék, kedves emberek, a piac alapterülete közel 13 ezer négyzetméter. Sokáig tart alaposan körbejárni. Itt már szert tettem egy kedvenc sajtosra, isteni tejtermékekkel találkozhatunk náluk. Mindig rengetegen vannak, érdemes időben érkeznie annak, aki nem bírja nagyon az óriási tömeget.

08

Ugyan régen jártam már arra, de szintén nagy kedvencem a Nagycsarnok, amelyet korábban Európa egyik legszebb piacának választottak. Hihetetlenül bőséges a választék, leginkább a húsok és halak széles választékával találhatjuk szembe magunkat.

Ez az a piac, ahol az általában kevésbé ismert, vagy nem túl könnyen beszerezhető árucikkeket is megtaláljuk. Ha egyszer kiismered magad a kis zeg-zugos részeken, megtalálod azokat a helyeket, amikre szükséged van, garantáltan vissza fogsz térni ide is.

90128637

A Szimpla piac szerintem hatalmas találmány. Nem is igazán piac, mivel egy szórakozóhelyen található tulajdonképpen. Csak és kizárólag őstermelők portékáit vásárolhatjuk meg, abszolút minőségi alapanyagokra számíthatunk.

Kezd azonban egyre nagyobb turista-látványosság lenni, egyre többen keresik fel a Szimpla háztájit. Előfordul, hogy élő zenével szórakoztatnak Bennünket, aki még nem járt itt, annak érdemes egyszer legalább odalátogatni.

szimplakerti_haztaji_piac4

És végül, hogy ne csak piac-ajnározás történjen, hozok egy kivételt is, ami engem nem nagyon győzött meg:

Régen, mikor még a 5. kerületben dolgoztam, sokat jártam át a Hold utcai piacra, manapság már Belvárosi piacként emlegetik. A minőséggel sosem volt problémám, de azt gondolom, hogy nem használják ki a helység adta lehetőségeket, nagyon kevés standot láthatunk, ha kora délután érkezünk, akkor pedig már csak a sorra bezáró üzleteket láthatjuk. Kifőzdékben nincs hiány, de valljuk be, na.. Ez nem az igazi piac feeling.. :)

belvarosi-piac-1

Nektek van kedvenc lelőhelyetek, ahonnan beszerzitek a konyhai alapanyagokat? Szívesen várok további ötleteket is, tesztelésre :)

A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2312573927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása