Saját Otthon Projekt

Mindig találok valamit a Tchibo-nál

Mindig találok valamit a Tchibo-nál

2016. 09. 07. Schulz Veronika

A Tchibo az az oldal, ahova rengetegszer megfogadtam már, hogy nem kezdek el böngészni, mert sosincs olyan alkalom, hogy üres kosárral zárnám be a böngészőt.

Most is megkaptam a szokásos kis hírlevelemet - lehet, hogy le kéne róla iratkozni - :D és gondoltam, körül nézek, mi az, amit nem veszek meg. Természetesen már megint tele van jobbnál jobb konyhai cuccokkal, a fene egye meg! :D Úgyhogy ezekből szemezgettem most Nektek, megmutatom az aktuális kedvencemet. Hátha, Ti is találtok valami Nektek valót :)

Lássuk Amerikát: 

Tudjuk, hogy imádják a BBQ-t és e köré építette a Tchibo a szezonális választékát. Ez a grillserpenyő tökéletes választás egy finoman elkészített húspogácsához:

jpg

És ha már húspogácsa, akkor érdemes beszerezni egy húspogácsa- nyomót is:

jpg (1)

Köztudott, hogy az amerikaiak imádják a palacsintát. Ezzel a keverővel bármilyen formát készíthetünk:

jpg (2)

Az egyik kedvencem ez az edény héjában sült burgonyához:

jpg (3)

Mediterrán vidék:

Egyből Spanyolország jutott eszembe erről a tálról. Tökéletes Paella készítéséhez, tálalásához:

jpg (4)

Az én szeretett Olaszországom. Régóta nézegetem már én is a pizza sütő köveket:

jpg (5)

Ázsiáról természetesen szerintem sokunknak a Sushi jut eszébe. Ezzel a Sushi- készítővel otthonunkba varázsolhatjuk ennek a különleges kultúrának egy kis darabját:

jpg (6)

Ez a fűszertartó polc nagy kedvencem, lehet, hogy őt be fogom szerezni:

76992_00_mood__half__m-cluster-mood

Remélem, Ti is megtaláljátok a magatoknak való szuper kiegészítőt. Nem tudom, csak nálam tombol hónapok óta a Tchibo mánia? Nem tudom megunni, ez a nagy helyzet! :) Mindenesetre, jó szemezgetést kívánok! :)

A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3212573999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása