Saját Otthon Projekt

Megunhatatlan, három összetevős saláta

Megunhatatlan, három összetevős saláta

2016. 09. 12. Schulz Veronika

Nem tudom, hogy más is észrevette-e rajtam kívül: baromi meleg van. Már nagyon nagyon várom, hogy kicsit lejjebb menjen a hőmérséklet, nem nekem találták ki ezt a rekkenő hőséget. De ha már így alakult, akkor megpróbálom valahogy elviselni, túlélni.

Nem igazán vágyom nehéz ételekre, mondhatni, napi kétszer bőven elég, ha eszem. Ma is így voltam ezzel, valami könnyű, hűsítő ételre vágytam. 

Nem ez lesz a leghosszabb bejegyzés, amit életemben írtam, de hát, nem lehet mindig kilométer hosszúságú cikkekkel elárasztani a blogot, nemdebár? :D

Jól mutatja ez a recept, hogy tulajdonképpen 3 fő hozzávalóból ízletes finomságot varázsolhatunk pillanatok alatt. Munka után, ahogy hazaértem, kitaláltam, hogy ma a kedvenc salátám lesz a vacsora, körülbelül 7,5 perc alatt megcsináltam, azóta már meg is ettem.

Ez pedig nem más, mint az olaszoktól már jól ismert Caprese- saláta á'lá Vera. :)

DSCN3351_Fotor

Én mindig mini mozzarellát használok, valamiért nekem sokkal jobban ízlik, mint a normál méretű.

Szükségünk lesz:

  • 1 zacskó mini mozzarellára (lehet kettő vagy három is)
  • pár szem koktélparadicsom
  • egy marék olíva bogyó
  • balzsamecet
  • pár csepp olíva olaj
  • só, bors
  • bazsalikom (friss, vagy szárított, ki, hogy szeretné)

Tudom, tudom. Az eredetiben van friss a bazsalikom. Én azt most csak szárítottal szórtam meg, természetesen aki akar, tehet bele friss bazsalikom leveleket felaprítva. Én most nem akartam. :)

Szóval az előbb felsorolt hozzávalókat egy tálba tesszük, sózzuk, borsozzuk, meglocsoljuk egy kis balzsamecettel, majd olívaolajjal, készítünk hozzá egy pirítóst és  már kész is az egyszerűen nagyszerű vacsora.

Ugye, hogy mennyire egyszerű? :) Higgyétek el, nagyon jól esik ebben a melegben, igazán felfrissít. (Bár,engem az sem zavar, ha kint esik éppen a hó, ezt akkor sem tudom megunni, bármikor meg tudom enni.

DSCN3351_Fotor

Ha van kedvetek, készítsétek el Ti is! 

Boldog jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9312574007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása