Saját Otthon Projekt

Olajfalevél asztaldísz, mint egy kis nyári utóérzés

Olajfalevél asztaldísz, mint egy kis nyári utóérzés

2016. 09. 13. Diamia8

Szerencsésnek mondhatom magam, mert a múlt hetet hármasban Krétán tölthettük és csodálatos volt az egész nyaralás. A Hédivel is már sokkal egyszerűbb, hiszen már a kulturális események is érdeklik és nem csak a fürdés.

A szállodánk mellett egy hatalmas olajfa ültetvény terült el és hirtelen ötlettől vezérelve eszembe jutott, hogy nekem mindenképpen szükségem van olajfaágakra. Sokáig csak érlelgettem a gondolatot, hogy szedjek ágakat, de egyik délután a Hédivel elmentünk és szedtünk párat. Már akkor tudtam, hogy babérkoszorú helyett olajfalevél-koszorút fogok belőlük készíteni.

Hazaérkezésünk másnapján már korán reggel neki is álltam és pikk-pakk elkészítettem a koszorút. Azonban nem találtam megfelelő helyet a felakasztására, így inkább egy gyors asztaldíszt hoztam belőle össze:

olajfakoszoru1

olajfakoszoru2

Hozzávalók:

  • olajfalevélágak (helyettesíthető bármely babérlombú növény ágával)
  • koszorúalap
  • cérna, olló
  • tálca 
  • gyertyák

olajfakoszoru5

Elkészítése:

1, Nekem régóta volt itthon egy ilyen drót koszorúalapom, mert régóta szerettem volna hasonlót készíteni. Elkezdtem szépen az első ágakat rátekerni, de vigyáztam arra, hogy a levelek és az olajbogyók szépen mutassanak.

2, Az ágakat óvatosan cérnával rögzítettem a koszorúra. Megpróbáltam úgy kötözni, hogy a cérna ne látszódjon.

3, Az ágak végét, amelyek vastagabbak voltak és levél sem volt rajtuk, azokat szépen levagdostam.

4, Egy nagy fehér tálcára helyeztem a koszorút és arra a betonból öntött gyertyatartóimat. Nem díszítettem túlságosan, mert ez így egyszerűségében szép.

Ugye milyen gyorsan át lehet menekíteni a nyaralás emlékét pár ág segítségével? Egyébként az illata is csodálatos....

olajfakoszoru6

olajfakoszoru3

Ha pedig mégis koszorúként szeretnénk hasznosítani, akkor akár a konyhában is jól mutat:

olajfakoszoru4

A lényeg, hogy nem kell mindig mindent túlgondolni. A legegyszerűbb ötletek mindig a legjobbak. :D Ti hogy vagytok ezzel?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr412574001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása