Saját Otthon Projekt

Felhős üzenőtábla parafából

Felhős üzenőtábla parafából

2016. 10. 18. Diamia8

Minden ősszel, ahogy vége a jó időnek és egyre hamarabb sötétedik, úgy száll meg a kreatív alkotási kedv. Az utóbbi hetekben annyi mindent készítettem, hogy nehéz kiválasztani, melyik legyen a következő bejegyzésben bemutatva.

Hosszas tépelődés után végül a felhős üzenőtáblára esett a választásom, mert ezt már a nyáron megálmodtam a Hédinek és tegnap is a gyerekszoba volt a porondon. :)

Mielőtt nekiálltam, az egész projektben a legnagyobb problémát az okozta, hogy vastagabb parafát nem sok helyen lehet beszerezni vagy csak nagyon drágán. Szerencsére azonban az egyik barátnőmtől kaptam egy tippet, így az anyukám segítségével Veszprémben sikerült beszerezni.

Innen már semmi sem hátráltathatott, hogy pikk-pakk elkészítsem a gyerekszobába, mert ha egyszer beindulok, akkor nem lehet leállítani! Ez mondjuk sokszor a környezetemnek idegesítő, de hát 34 évesen már nem fogok magamból kifordulni.... :)


További gyerekszoba dekorálási tippekért olvasd el ezt a cikket!


felhos_parafatabla2

felhos_parafatabla1

Hozzávalók:

  • parafatábla
  • sniccer
  • valamilyen alátét, hogy ne az asztal essen áldozatul
  • kétoldalas ragasztó
  • rajzszögek
  • ceruza
  • vonalzó

felhos_parafatabla4

Elkészítése:

1, Ha nem vagytok magatokban és a rajzképességetekben biztosak, akkor érdemes a netről egy sablont letölteni és a kívánt méretben kinyomtatni.

A magam részéről én elég bátornak éreztem magam, hogy szabad kézzel felrajzoljak egy felhő alakot. Azért puskaként használtam a tányéralátéteinket, de csak a mihez tartás végett. 

Előtte megnéztem, hogy körülbelül mekkorát szeretnék a falra és vonalzó segítségével behúztam a méretet.

felhos_parafatabla3

2, A következő lépés a kivágás, amihez feltétlenül használjunk alátétet, mert a végén még kárt teszünk az asztallapban. Mivel jó vastag a parafa, így először csak óvatosan húztam meg a vonal mentén és egyre mélyebbre és mélyebbre húztam a sniccert.

felhos_parafatabla5

3, Kis részenként haladtam és a végén óvatosan eltávolítottam a felesleges parafát. Itt-ott meg kellett igazítani, hogy szép alakja legyen a felhőnek.

Ha ügyesek voltatok, akkor hasonló alakot kell kapnotok végeredményként. (persze az is lehet, hogy nektek még szebb lesz a felhő alakja, mert picit az egyik végével elégedetlen vagyok)

felhos_parafatabla6

4, Már csak a felragasztás van hátra, amihez én kétoldalas poszterragaszót használtam, mert szépen le lehet majd szedni a falról és jól rá tudtam simítani a parafára is. A biztonság kedvéért 6 darabot is bevetettem a tuti tartás végett és már ment is fel a helyére.

Persze még hiányoznak a saját kis rajzocskák a tábláról, de biztosíthatok mindenkit, hogy most már nem áll üresen. Hiszen azóta sikerült előkerítenem rajzszegeket a Férjem segítségével:

felhos_parafatabla

Ha Ti is szeretnétek elkészíteni otthon, akkor bátran ajánlom, mert bármilyen egyszerűbb formát könnyen ki lehet vágni sablon segítségével. Nem feltétlenül kell ragaszkodni a felhő alakhoz, sőt az egyenes vonalakat könnyebben ki lehet vágni és úgyis trendi a geometrikus forma. Kedvet kaptatok hozzá?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1312574063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

József Attila Herczeg 2016.10.20. 12:35:05

http://kozigbirsag.police.hu
süti beállítások módosítása