Saját Otthon Projekt

Új, kedvenc helyet találtam

Új, kedvenc helyet találtam

2016. 10. 26. Schulz Veronika

Megszokhattátok már, hogy olykor-olykor olyan boltról, vagy webshopról teszek közzé bejegyzést, amelyek valamiért kedvesek a számomra, illetve úgy gondolom, hogy Nektek is nyugodt szívvel ajánlhatom.

Nos, ez ma sincs másképp, így esett a választásom a Stile Interio nevezetű boltra, ahol nem csak lakberendezési kiegészítők közül is válogathattok, hanem a konyhát is igazán praktikus, vagy mutatós berendezésekkel tudjátok feldobni.

Lássuk hát az én heti kedvenceimet ebből az üzletből, remélem, Ti is találtok kedvetekre való apróságot:

Az első számú cukiságot a bögrék között, szinte azonnal kiszúrtam. Nem titok a mopszok iránt érzett rajongásom, így ő az első számú kedvencem:respire_product_1475672227mug184_002

Illetve, találtam még egy bögrét, ami mellett, nem bírtam elmenni.. :D Nektek mi jut eszetekbe róla?

respire_product_1471207296mug240_001

Természetesen rengeteg  bögre közül választhatunk, érdemes elmolyolni az oldalon. :)

Folytassuk a kutya imádat mentén, só-bors szóró, valamint fogpiszkálótartót is választhatunk ezekkel a formákkal:

respire_product_147497962525988_1_

Divatosak mostanában a nagyvárosokról készült lenyomatok, amelyek visszaköszönnek a konyhai eszközökön. Milyen lehet New Yorkon -on vágni, mondjuk a szalonnát? :D

respire_product_1444047672hh2337c_2web

A hideggel együtt érkezik a teaszezon. Egy ilyen teafiltertartóval lehet, hogy még én is készítenék magamnak egy bögrével.. Vagy kettővel:

respire_product_1473417645ka1305_visu02

Ehhez csak annyit fűznék: IMÁDOM!!!!

respire_product_142253123325038

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr812574079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása