Saját Otthon Projekt

Mi a helyzet a Butlersnél karácsonyi ajándékok terén?

Mi a helyzet a Butlersnél karácsonyi ajándékok terén?

2016. 12. 10. Schulz Veronika

Valamiért mostanában kimaradt nálam az egyik kedvenc boltom kínálata, nem tudom, ez hogy történhetett meg. Mentségemre szóljon, hogy valahányszor az Árkádban vagyok, olyan még nem volt, hogy ne mentem volna be nézelődni. Egyáltalán nem beszélhetünk nagy üzletről, de valamiért, ha bemegyek, fél órát minimum eltöltök itt, természetesen mindent össze kell tapogatnom, meg kell néznem és bizony, ebből kifolyólag, meg is kell vennem.

Most egyelőre csak a webshopot nézegettem, de így képes vagyok elcsábulni, meg is beszéltem magammal, hogy miután megírom ezt a bejegyzést, összekapom magam és elsuhanok az Árkádba.

Természetesen most is találtam pár cukiságot, amit karácsony közeledtével Nektek is meg kell mutatnom, ha ajándék-ötletet tudtok belőle meríteni, már megérte, szívesen feláldozom magam e nemes ügy érdekében. :)

Lássuk, mit tartogat számunkra 2016 karácsonyára a Butlers!

Gondolom, már mindenki lázasan tervezgeti, hogy mit is süssön az ünnepekre. Mézeskalácsok, linzerek, kókuszgolyók, különböző cukormázas sütemények vagy kekszek. Érdemes körülnézni a sütikiszúró formák között, nagyon sokféle forma közül választhatunk. A kedvencem a csont alakú sütikiszúró. Szerintem hatalmas ötlet, nem olyan elcsépelt, mint a rénszarvas, vagy Mézi figura:

32100

A másik óriási kedvenc és ez az, amiért ma még el fogok battyogni: 3D sütőforma, méghozzá traktor alakú!!!! Na igen, pont az ilyen hülyéknek, mint én találják ki ezeket az őrültségeteket! :D

Az elmúlt pár évben megfigyelhető volt, hogy fokozatosan beépül az ünnepekbe a "Csináld magad" trend. Ezt egyébként én abszolút támogatom, szerintem nincs is jobb meglepetés annál, ha valamibe energiát fektetsz, alkotsz, foglalkozol vele. De ha nincs még arra sem időd, hogy egy sütemény alapjait összedobd, a Butlers (is) talált Neked erre megoldást, elkészítették előre, hogy már csak át kelljen adni. Ráadásul többféléből is válogathatunk, mindenki kénye, kedve szerint.

41225

Nagyszerű karácsonyi ajándék lehet egy ilyen, vagy ehhez hasonló tányérszett. Valljuk be, ha egyesével szedünk össze egy kollekciót, horror lesz végül az ára. De szerintem, abszolút megéri, nekem nagyon tetszik:

855d16cc4c4a0897b0988cda8cb4cef9

Ha az ismerőseitek között van olyan, aki szereti a dobozokat- miért ne lenne, mindenki ismer ilyen embert- akkor nekik meg is vehetjük az ilyen, vagy ehhez hasonló dobozokat.

40474

Végül, de nem utolsó sorban a tea szerelmeseinek nagyszerű ajándék lehet ez az English Teashop válogatás, melyben számos karácsonyi ízvariáció megtalálható.

41425

Remélem, Ti is találtatok az itt felsorolt termékek közül kedvetekre valót, további boldog készülődést, én elhúztam vásárolni! :) A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6912574155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása