Saját Otthon Projekt

Csengő-bongó szívecske karácsonyi hangulatban

Csengő-bongó szívecske karácsonyi hangulatban

2016. 12. 17. Diamia8

Pár éve a Zara Home-ban láttam először kis csengőkből álló szívecskét és már akkor nagyon megtetszett. Az árát azonban igencsak borsosnak találtam, így természetesen nem vettem meg és aztán meg is feledkeztem róla.

Most az ősszel azonban megláttam, hogy Kínából ipari mennyiségű csengőt lehet rendelni fillérekért. Az ilyen kihívásokat pedig mindig szeretem, még ha magam sem tudtam akkor még, hogy hogyan is fogom megcsinálni. Azért volt rá egy hónapom, hogy gondolkozzam rajta és egyik hétvégén neki is álltunk a Hédivel. :)

Sokkal egyszerűbb volt, mint gondoltam. Próbáljátok ki Ti is!

csengos_sziv2

csengos_sziv1

Hozzávalók:

  • rengeteg mini csengettyű
  • drót

csengos_sziv5

Elkészítése:

1, Fogtam egy drótot és a végére hurkot eszkábáltam, hogy ne fussanak le a csengők fűzéskor. 

2, Az egyszerűbb munkálatokhoz én már, mint "mester" nem nyúlok, így a kis szolgámra bíztam. Szerencsére elboldogult a feladattal és lelkesen fűzte a csengettyűket. :D  

csengos_sziv4

3, Ha jól dolgoztatok, akkor ilyen csörgőkígyót kell kapnotok a végén:

csengos_sziv6

4, A szív alak behajtása annyira nem nehéz feladat, de azért a szimmetriát eltalálni igényel egy kis játékot. Ha ez mégis túl bonyolult, akkor egy kör alakkal tutira mehettek. 

A csillag formát csak a hardcore kihívásokat szeretőknek ajánlom. :)

csengos_sziv7

5, Dekoráción kívül még egy dologra jó: ha megrázzuk, akkor a Zokni tutira megjelenik 30 másodpercen belül. :)

csengos_sziv

csengos_sziv8

csengos_sziv3

Mai karácsonyi témájú bejegyzésem Andreának ajánlom szeretettel.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr312574141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása